Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

niedziela, 27 sierpnia 2023

Najnowszy thriller medyczny Robina Cooka pt. "Nocny dyżur"

Moi Drodzy,

5 września trafi do księgarń najnowszy thriller medyczny Robina Cooka pt. Nocny dyżur. To kolejne śledztwo w karierze doktora Jacka Stapletona!


W szpitalnym garażu zostaje znalezione ciało doktor Sue Passero. Laurie jest przekonana, że Sue nie miała problemów ze zdrowiem i jej śmierć nie wydaje się taka oczywista. Jako szefowa Inspektoratu Medycyny Sądowej powierza sekcję zwłok przyjaciółki swojemu najsprawniejszemu podwładnemu – niestrudzonemu Jackowi. 

Ku zaskoczeniu Laurie i Jacka sekcja nie przynosi jednak rozstrzygających odpowiedzi. Zaintrygowany Jack rozpoczyna dochodzenie w szpitalu, w którym Sue pracowała i zmarła –    zamienia się ono w zabójczą grę z inteligentnym, obłąkanym zabójcą. 

Robin Cook, z wykształcenia lekarz, jest autorem kilkudziesięciu powieści. Od jego pierwszej, bestsellerowej książki zatytułowanej Coma rozpoczęła się szalona popularność gatunku literackiego zwanego thrillerem medycznym.



Skusicie się?

18 komentarzy:

  1. Kiedyś zaczytywałam się w jego thrillerach, nawet swego czasu chciałam pójść na medycynę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się skusze. Czuję, że będzie mi się podobać

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie czytałam żadnej książki tego autora. Teraz będzie okazja, by to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę. Chętnie skuszę się na nową książkę autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię thrillery medyczne, ale autora nie kojarzę. Czekam na twoją opinię o tej książce.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeden z lepszych thrillerów. Moim zdaniem, warto go kupić na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś czytałam coś z tego gatunku, ale to było bardzo dawno, że nie pamiętam nawet jaką to była książka 🙈

    OdpowiedzUsuń
  9. Brzmi świetnie. Chętnie przeczytam tą książkę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie książki, chętnie po nią sięgnę...

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie czytałam thrillera medycznego, ale myślę że mogłabym się wciągnąć w tego typu historię.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam thrillery, muszę przeczytać :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie przeczytam. Książka zapowiada się całkiem interesująco

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczerze przyznam nie dla mnie tym razem Cyrysiu, nie lubię zbytnio wątków medycznych ;-) .

    OdpowiedzUsuń
  15. Dawno nie czytałam żadnego thrillera medycznego... Będę miała ten tytuł na oku.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojojoj! Musze przeczytać. Uwielbiam thrillery medyczne, a to jeden z moich ulubionych autorów!

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślę, że może mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...