Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

poniedziałek, 8 stycznia 2024

Bal wszystkich nieświętych - Alek Rogoziński [ZAPOWIEDŹ]

 Moi Drodzy,
24 stycznia Alek Rogoziński zaprasza wszystkich na…
BAL WSZYSTKICH NIEŚWIĘTYCH 😉
O KSIĄŻCE  
Współwłaściciele agencji PR, Mariusz „Mario” Kosek i Dominika „Miśka” Szustek dostają zaproszenie na bal do pięknego, prawie dwustuletniego pałacu znajdującego się w niewielkim miasteczku na Warmii. Gospodarzem imprezy jest młody, popularny biznesmen Ignacy Bursztynowicz.
W pałacu Miśka i Mario spotykają gwiazdy kina, internetu, literatury i świata biznesu oraz zaprzyjaźniają się z mocno ekscentryczną babcią właściciela pałacu – Eugenią.
Kiedy w czasie balu dochodzi do morderstwa, szybko okazuje się, że wiele osób miało powód, aby je popełnić, a w świecie „znanych i lubianych” mało kto jest aniołem. Na szczęście na miejscu jest też niezawodny komisarz Krzysztof Darski, który od razu zabiera się do śledztwa…
I co Wy na to?

Skusicie się?

16 komentarzy:

  1. Wielbiciele twórczości autora na pewno się ucieszą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi jak dobra lektura na karnawałowy czas! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaciekawiła mnie ta zapowiedź. Jestem ciekawa co to za książka

      Usuń
  3. Ale fajnie. Kolejna książka Alka z rewelacyjnym tytułem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Skojarzyło mi się z pewnym filmem, bardzo podobna fabuła, na pewno książka godna polecenia dla fanów kryminału:)

    OdpowiedzUsuń
  5. spowiada się całkiem nieźle. Nie słyszałam o tej książce jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  6. Też o tej książce nie słyszałem, twórczość Autora jeszcze przede mną, pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  7. Twórczość autora już znam, więc chętnie dopiszę ten tytuł do swojej listy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa zapowiedź, zatem będę czekać na premierę. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada się naprawdę nieźle. Sam niedługo się na to chyba skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę że przypadnie mi do gustu. Nie słyszałam tego tytułu

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno jest się czym zainteresować.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...