Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

niedziela, 21 stycznia 2024

"Rozkosz. Książka do czytania jedną ręką"

Download images

 Moi Drodzy,

14 lutego zapraszam na premierę książki "Rozkosz Książka do czytania jedną ręką" - Caro Bukowski.
O KSIĄŻCE  

Zbiór opowiadań erotycznych Rozkosz powstał, by pomóc kobietom poczuć się bardziej w swoim ciele i przeżywaniu świata, rozbudzić wyobraźnię i czucie, pozwolić sobie na więcej i nie oceniać swoich pragnień. A tytułowa rozkosz nie dotyczy jedynie doznań – to również rozkosz samego tekstu, przyjemność ze słów i opisów, prawdziwie literacki ASMR.

Na pytanie jak kochać się w świecie świadomej zgody i po me too Caro Bukowski odpowiada: zmysłowo, z fantazją i ogromną uważnością na drugą osobę, na bycie tu i teraz.

***

Książka jest dostępna na empik.com.

Książka przeznaczona dla osób dorosłych.



Napisałam ten tomik opowiadań dlatego, że mnie samej brakuje książek, które sprawiłyby, że chciałabym włożyć rękę pod kołdrę lub spódnicę. W tych krótkich erotycznych migawkach oddałam głos kobiecej anatomii, kobiecemu przeżywaniu i przyjemności. A właściwie rozkoszy, bo ona rządzi się jeszcze innymi niż przyjemność zasadami, a właściwie ich brakiem. Puszczeniem. Czego i wam życzę.

CARO BUKOWSKI

Skusicie się?

11 komentarzy:

  1. Nie słyszałam wcześniej o tej książce. Zapowiada się dość interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  2. Premiera ciekawa, ale ja się raczej nie skuszę ;-) .

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa zapowiedź na walentynki. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na walentynki jak znalazł. Może być interesującą powieścią

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno nie czytałam czegoś takiego. Może bym się skusiła

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyteliczką nie jestem. Książkę polecę siostrze

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzadko, ale czasami lubię sięgnąć po tego typu powieści. Na tą bym się skusiła. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z pewnością znajdzie odbiorców.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...