Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 13 stycznia 2024

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję utwór ,,Też tak masz?'' w wykonaniu Matlane.

Matlane (właściwie Mateusz Roskosz) to młody i utalentowany raper z wielkim potencjałem, reprezentujący głos młodego pokolenia. Urodzony w 2005r. Pochodzący z niewielkiej miejscowości nieopodal Płocka. Indywidualista, który w wysmakowany lirycznie sposób przekazuje na trackach towarzyszące mu emocje. Nie ogranicza się do utartych schematów tworzenia muzyki, lubi eksperymentować z brzemieniem, przez co tworzy niepowtarzalne i zapadające w pamięć utwory.
BRIDGE Ktoś właśnie w tym momencie traci czas, A ktoś przeżywa swój najlepszy dzień, Ja właśnie plamię kawą nowy płaszcz, W dodatku zapomniałem cukru w niej... REFREN W sumie ciekawe czy Ty też tak masz? Nocami czekasz na ten SMS, Napisz mi list jakby płonął dziś ostatni las, Nim przyjdzie wojna i zabiorą mnie... ZWROTKA Nim od Ciebie mnie zabiorą, Zjedzmy popcorn z Colą, Patrząc jak się wali świat. (Może też tak masz?) Że późną porą, gdy jedziesz pustą drogą, Wracasz do tamtych lat. (Ciekawe czy też tak masz?) Czy tylko ja nie umiem skupić się na sprawach, Siedzę w telefonie w dodatku nie odpowiadam, Mam odwieczny dylemat RedBull czy RedBull i kawa, Podczas gdy ktoś ma dylemat jakie imię komuś nadać... BRIDGE Ktoś właśnie w tym momencie traci czas, A ktoś przeżywa swój najlepszy dzień, Ja właśnie plamię kawą nowy płaszcz, W dodatku zapomniałem cukru w niej... REFREN W sumie ciekawe czy Ty też tak masz? Nocami czekasz na ten SMS, Napisz mi list jakby płonął dziś ostatni las, Nim przyjdzie wojna i zabiorą mnie... BRIDGE Czy Ty też tak masz? Czy to tylko sen? Czy Ty też tak masz? Czy to tylko ja...? W sumie ciekawe czy Ty też tak masz? Nocami czekasz na ten SMS, Napisz mi list jakby płonął dziś ostatni las, Nim przyjdzie wojna i zabiorą mnie... REFREN Uber jak na złość, zawsze jest na czas, Gdy widzę w Mercedesie moją EX, I nagle słyszysz uderzenie szkła, Ale to tylko Alert RCB...

10 komentarzy:

  1. Pierwszy raz stykam się z tym utworem i nawet mi się podoba, pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie slyszałam wcześniej tej piosence.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam tej piosenki. Wiem komu ją polecę🤩

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę. Raczej dla młodszego pokolenia 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Tą piosenkę pierwszy raz słyszę, dziękuję za udostępnienie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem fajna piosenka. Miło się slucha

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi świetnie. Nie do końca moje klimaty ale ma potencjał

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ta piosenka.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...