Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

niedziela, 14 stycznia 2024

"Czarna Chmura" Freda Hoyle'a || ZAPOWIEDŹ

Moi Drodzy,

23 stycznia zapraszam na premierę powieści "Czarna Chmura", autorstwa Freda Hoyle'a.
O KSIĄŻCE  

Astronomowie w Wielkiej Brytanii i USA dokonują przerażającego odkrycia – do Układu Słonecznego zmierza gigantyczny obłok międzygwiazdowy. Według obliczeń owa Czarna Chmura przejdzie między Ziemią i Słońcem, co wywoła niewyobrażalne zmiany na naszej planecie. W obliczu nadchodzącej katastrofy rząd brytyjski w porozumieniu z innymi krajami gromadzi w Nortonstowe międzynarodową społeczność wybitnych naukowców pod wodzą niekonwencjonalnego astronoma Christophera Kingsleya. Ich zadaniem jest zdobycie informacji o zbliżającym się obiekcie i zminimalizowanie szkód. Kiedy naukowcy odkrywają prawdę o pochodzeniu i naturze Czarnej Chmury, zmuszeni są zrewidować obowiązujące dotąd poglądy o życiu i wszechświecie…     

„Jedna z najlepszych książek science fiction, (…) dorównująca największym dokonaniom Isaaca Asimova i Arthura C. Clarke’a”. 

Richard Dawkins


Skusicie się?

18 komentarzy:

  1. Ja się niestety nie skuszę Cyrysiu, nie lubię takich książek teraz ;-) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Opis wydawniczy mnie zainteresował. Nie mówię nie tej książce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na ten moment książka nie dla mnie 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla odmiany chętnie sięgnęłabym po taki temat. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A very real good science fiction novel. I Hope they gives an spanish language versión soon.

    OdpowiedzUsuń
  6. O! Tego typu książki bardzo lubię! Z przyjemnością przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie przeczytam. Syn interesuje się tym tematem

    OdpowiedzUsuń
  8. Zainteresowałam się. Czuję że będzie mi się podobać

    OdpowiedzUsuń
  9. Tym razem to chyba jednak książka nie dla mnie 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie się zapowiada. Myślę że spodoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na sobotnią muzykę ;-) .

    OdpowiedzUsuń
  12. Zainteresowałam się. Będę wypatrywać tej książki

    OdpowiedzUsuń
  13. Może kiedyś skuszę się na tę lekturę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytałam już zapowiedzi. Czuję się co raz bardziej zachęcona żeby przeczytać tą książkę

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...