Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 6 stycznia 2024

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję utwór ,,GDZIE JEST TEN DOM?'' Marie.

Marie, dawniej Yujol lub Yujøl, właściwie Julita Maria Kusy – polska piosenkarka, kompozytorka i autorka tekstów, członkini duetu Promyk.
Gdzie jest ta ulica
Gdzie jest ten dom
Gdzie ten co serce mi wyrwał i z nią
Znalazłam ulicę
Znalazłam dom
I chyba przypadkiem zabiłam go
I w lewo i w prawo za swoje masz
Za błędy, za karę duszę mi dasz
Do góry, do dołu smutno, że hej
Do przodu, do tyłu będzie okej
I w lewo i w prawo za swoje masz
Za błędy, za karę duszę mi dasz
Do góry, do dołu smutno, że hej
Do przodu, do tyłu będzie okej
Gdzie jest ta ulica
Gdzie jest ten dom
Gdzie jest ta ulica
I gdzie jest on
Gdzie jest ta ulica
Gdzie jest ten dom
Gdzie jest ta ulica
I gdzie jest on
I w lewo i w prawo za swoje masz
Za błędy, za karę duszę mi dasz
Do góry, do dołu smutno, że hej
Do przodu, do tyłu będzie okej

9 komentarzy:

  1. Nie słyszałam wcześniej tej piosenki🙂 Fajnie brzmi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam tego nigdy, trochę creepy piosenka i teledysk hehe 😅

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie czekałem na muzyczną sobotę i się doczekałem, pozdrawiam Cyrysiu .

    OdpowiedzUsuń
  4. Nutka nie dla mnie, jeszcze pierwsza zwrotka jest w miarę, ale im dalej tym gorzej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieee... za bardzo targają mną skojarzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy moje klimaty, ale moi rodzice lubią 😁

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam. Nie moje klimaty. Rzadko słucham polskiej muzyki

    OdpowiedzUsuń
  8. Tekst z pewnością jest niebanalny.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...