Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 3 grudnia 2016

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie!

Kochani,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę
,,Byłaś dla mnie wszystkim'' Poparzeni Kawą Trzy.

Poparzeni Kawą Trzy to polska kapela, która powstała w 2005 roku. Zespół składa się z siedmiu wybitnych postaci (m.in. Wojciech Jagielski, Roman Osica, Jacek Kret). Autorem ponadprzeciętnych tekstów jest Rafał Bryndal.

Świetny tekst, taneczny rytm, przebojowa melodia.


.

 Lekarstwem na zgagę,
Promocją w spożywczym,
Tramwajem na Pragę,
Napojem odżywczym,
Paczką papierosów,
Pasztetem kaliskim,
Prezentem od losu,
Byłaś dla mnie wszystkim!


Ref:
Byłaś dla mnie wszystkim,
co się w życiu liczy,
teraz gdy po wszystkim,
wszystko jest już niczym. /x2


Pierwszą kawą z rana,
Krynicą mądrości,
Śniegiem po kolana,
Obiektem zazdrości,
Poezją, żelazkiem,
Danielem Olbrychskim
I sielskim obrazkiem,
Byłaś dla mnie wszystkim!


Ref:
Byłaś dla mnie wszystkim,
co się w życiu liczy,
teraz gdy po wszystkim,
wszystko jest już niczym. /x2

(instrumental)


Ref:
Byłaś dla mnie wszystkim,
co się w życiu liczy,
teraz gdy po wszystkim,
wszystko jest już niczym. /x2


Ligi mistrzów meczem,
Spacerem nad morzem,
Pamiątką po diecie,
Snem w technikolorze,
Codzienną zachętą
Do pobudek niskich,
Dziwką oraz świętą,
Byłaś dla mnie wszystkim!


Ref:
Byłaś dla mnie wszystkim,
co się w życiu liczy,
teraz gdy po wszystkim,
wszystko jest już niczym. /x2

17 komentarzy:

  1. O matko.. Moja luba mnie tym raczy codziennie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odkryłam tę piosenkę latem i od tego czasu słucham jej nałogowo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę znałam wcześniej, fajna piosenka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry kawałek, chociaż nie do końca moje klimaty :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pasztetem kaliskim :D lubię to;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię ich, za to mój ojciec wyłącza radio jak tylko ich usłyszy. Zresztą on ma już specyficzny gust.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz w tym cyklu jest coś czego naprawdę nie cierpię. Po prostu muzyka taneczna to totalnie nie mój świat. Tym razem zapraszam Cię na blog muzyczny : http://wpadajacewuchoani.blogspot.com/2016/12/trzy-skadniki-muzyki-emocje-magia-i.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię raz w czas posłuchać tej piosenki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię tę piosenkę i nie muszę jej odtwarzać, bo znam na pamięć. ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Piosenka o wódce a po jej premierze pary dodawały jej cytaty przy swoich zdjęciach na fb :D

    http://justboooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...