"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

poniedziałek, 19 grudnia 2016

WYNIKI konkursu: Stwórz własnego audiobooka ;)

Kochani,

Czas ogłosić wyniki konkursu, w którym można było wygrać pakiet książek Piotra Rozmusa, czyli ''Bestię'' oraz ''Przebudzenie'' - recenzja klik.

Przyznam szczerze, że nie miałam żadnego problemu z wyborem zwycięzcy. Od razu spodobała mi się prezentacja audio w wykonaniu Beaty W. 
 
Odpowiednia intonacja i modulacja głosu, wyrazista dykcja oraz umiejętnie stworzony i wyczuwalny klimat.  
 
Brawo! Gratuluję!

14 komentarzy:

  1. Mnie również bardzo podoba się taka interpretacja. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję. Podziwiam. To było trudne zadanie, nawet nie próbowałam próbować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za wyróżnienie i miłe słowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak prawdziwa lektorka! Naprawdę niezły głos ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialnie :)
    Gratulację i proszę pomyśleć o karierze lektora ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ogólnie nie lubię słuchać czyjegoś czytania. Drażni mnie to, nic nie poradzę. I czasem chciałabym żeby coś się odmieniło, bo fajnie by posłuchać, na przykład podczas innego zajęcia.
    No i się rozpisałam a miałam tylko pogratulować:)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...