"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

sobota, 24 grudnia 2016

WESOŁYCH ŚWIĄT :) MUZYCZNE ŻYCZENIA


Pamiętajcie też, że najlepsze chwile to te, spędzone z najbliższymi, dlatego odejdźcie od komputera, telewizora czy smartfona i poświęćcie swój czas na to, by zrobić coś razem, dla siebie nawzajem i wzmocnić Wasze relacje.

Przytulam Was cieplutko, miłą myślą i sercem.



1. Ta noc jest taka cicha, za oknem całkiem już biało.
A Ty daleko stąd wszystkie drogi śniegiem zawiało.
Każdy wysyła w pospiechu sms-owe życzenia.
Nie chcę od Ciebie żadnych prezentów.
Przyjedź to moje marzenie.

ref.
Chcę z Tobą spędzić święta,
bo tylko wtedy dla mnie liczą się,
gdy w Twojej dłoni moja dłoń zmarznięta.
Przyjedź do mnie jak najprędzej.

Chcę z Tobą spędzić święta,
z nadzieją spojrzeć w pierwszej gwiazdy blask.
Usłyszeć znowu naszą kolędę.
Przyjedź do mnie jak najprędzej.
jak najprędzej

2. Dziś wiem, że wszystkie smutki zamienią się w dobre chwile.
Wybaczyć łatwo jest, gdy w miłości odnajdziesz siłę.
Czekam na Ciebie tu w domu, ogień w kominku już gaga.
Pachnie choinka i barszcz na stole,
a śnieg pada i pada.

ref.
Chcę z Tobą spędzić święta,
bo tylko wtedy dla mnie liczą się,
gdy w Twojej dłoni moja dłoń zmarznięta.
Przyjedź do mnie jak najprędzej.

Chcę z Tobą spędzić każdy dzień.
Przy Tobie zapominam, że
próżności wyścig wokół trwa.
Kto więcej daje, kto więcej ma.
a jaa...

Chcę z Tobą spędzić święta,
bo tylko wtedy dla mnie liczą się,
gdy w Twojej dłoni moja dłoń zmarznięta.
Przyjedź do mnie jak najprędzej.

Chcę z Tobą spędzić święta.
Z nadzieją spojrzeć w pierwszej gwiazdy blask.
Usłyszeć znowu naszą kolędę.
Przyjedź do mnie proszę
Przyjedź do mnie proszę
jak najprędzej.

31 komentarzy:

  1. Kochana, najlepsze życzenia i dla ciebie. Spędź radośnie te święta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Radosnych świąt w gronie najbliższych, wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych Świąt i wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych, radosnych i spokojnych Świąt życzę :).

    OdpowiedzUsuń
  5. wesolych radosnych usmeihcnietych i najwazniejsze rodzinnych swiat! pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) wesolych swiat!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaczytanych Świąt i bogatego Mikołaja!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam właśnie przerwę na kawę przy komputerze, ale zaraz znikam:)
    Jeszcze raz wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrowych, spokojnych i rodzinnych Świąt ☺

    OdpowiedzUsuń
  9. I oderwijmy się też na chwilę od książek :)
    Wesołych i zdrowych!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesołych, zdrowych i spokojnych Świąt :) !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo klimatyczna piosenka :D Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję serdecznie za życzenia i to jeszcze w moim ukochanym, sobotnim, muzycznym cyklu :)
    Wesołych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Tobie również życzę wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdrowych, Wesołych i Zaczytanych! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdrowych, pogodnych Świąt spędzonych w miłej, rodzinnej atmosferze oraz wszelkiej pomyślności w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wesołych Świąt spędzonych w gronie najbliższych! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wesołych Świąt, uśmiechu, spokoju, spełnienia marzeń i wielu prezentów książkowych i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Radosnego czasu świąt, w którym znajdzie się moment na odpoczynek i lekturę ;)
    Pozdrawiam Zakładka do Przyszłości

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję. Nawzajem. Łatwo pisać 'nie poddawaj się', a trudniej to wykonać... Ale trzeba....

    OdpowiedzUsuń
  20. Wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tobie również życzę pięknych świąt - pełnych miłości i dobrych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znałam tej piosenki ;)
    http://justboooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...