"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

piątek, 30 grudnia 2016

ZAPOWIEDŹ: ''Siedem spódnic Alicji'' Joanna Jurgała-Jureczka - pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ''Siedem spódnic Alicji'' Joanny Jurgały-Jureczki.
 
~~ * ~~

Wśród urokliwych krajobrazów portugalskiego miasteczka Nazaré, chorwackiego Molunatu i polskich Stawisk Alicja będzie musiała odpowiedzieć sobie na pytanie, kim dla niej jest dumny i wyniosły hrabia Adam Franciszek Przebłocki, a kim może stać się Dawid Zan. 
 

Młody celebryta zmuszony jest spędzić parę dni na prowincji. Zanim jednak zamelduje się w hotelu „U Hrabiny”, drogę zajedzie mu traktorek hand made prowadzony przez Czesia Rychłego, którego nazwisko stoi w sprzeczności z jego temperamentem. Czy to będzie to zły, czy dobry znak? Kim okaże się zadziorna i niepokorna dziewczyna, którą uważał za pomocnicę ogrodnika? Jakie wartości odnaleźć można na prowincji, gdzie teraźniejszość przeplata się z przeszłością, a sytuacje opisane z przymrużeniem oka prowokują do pytań o rzeczy ważne i najważniejsze?
 
 Premiera: 16.01.2017

   - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -  

Recenzja w okolicach premiery. Będą też konkursy 😊

Jesteście zainteresowani tym tytułem?

19 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciekawie. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję. Miło mi znaleźć się w gronie patronów razem z Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro jest patronat, książka na pewno bardzo ciekawa :). Dla mnie jak najbardziej, gdyż jest akcent chorwacki. Molunat piękny, cichy, pachnący :). Z przyjemnością przeczytam, w jaki sposób ta urokliwa rybacka osada z historią sięgającą czasów starożytnych znalazła swoje miejsce w powieści "Siedem spódnic Alicji".
    s-a

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje się, że może być interesująca. Opis bardzo do mnie przemówił:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi mnie, czemu spódnic, a nie sukienek...
    Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle czekam niecierpliwie na Twoją recenzję, a samego patronatu oczywiście szczerze gratuluję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajna okładeczka, ciekawe czy środek tez będzie taki uroczy :)Ty już na pewno wiesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję patronatu, wydaje mi się, że będzie to urocza powieść

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję! Ciekawi mnie ten traktorek! ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam "Kobiety Kossaków" tej autorki i byłam oczarowana. Nawet nie wiedziałam, że pisze też powieści - cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem jak najbardziej na tak, a Twój patronat jeszcze bardziej mnie zachęca:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję! Ale poczekam póki co na recenzję. Wtedy się zastanowię :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...