Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 2 grudnia 2017

ZAPOWIEDŹ: ''Wojna w Jangblizji. We wnętrzu'' Agnieszka Steur - pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ,,Wojna w Jangblizji. We wnętrzu'' Agnieszki Steur.
 
 
Jak wygląda świat, gdy wojna się kończy? Co dzieje się z bohaterami, gdy odgłosy walki cichną? Czy wygrana z wrogiem jest gwarancją „żyli długo i szczęśliwie”?

A może, by zapanował pokój, należy jeszcze wiele zrobić? Po zwycięskiej bitwie z wojskami Szmaragdowej Pani w Jangblizji zaczyna panować spokój. Istoty wracają do swoich domów i starają się odbudować życie zniszczone przez wojnę. Bardzo szybko jednak mieszkańcy Jangblizji przekonują się, że nie ma powrotu do tego, co było kiedyś, i że niełatwo jest zbudować nowe na zgliszczach starego. Część mieszkańców odważnie patrzy w przyszłość, są jednak i tacy, których zmiany drażnią.


Nana i Roan wraz z przyjaciółmi wyruszają na poszukiwanie tajemniczych kul, które mają przywrócić równowagę w ich świecie. Przemierzając Jangblizję, odkrywają nieznane tereny i poznają istoty, o których nigdy wcześniej nie słyszeli. Wspólnie przeżywają wiele przygód, a ich przyjaźń, która nieraz wystawiana jest na próbę, z każdym dniem staję się silniejsza.
Wyprawa do innego świata była bardzo trudna, a powrót do domu również nie jest łatwy, najciekawsza jednak okaże się wyprawa do własnego wnętrza…

 
 
PREMIERA 15 GRUDNIA

PRZEDSPRZEDAŻ: KUP książkę!



Jesteście zainteresowani tym tytułem?Znacie poprzednie tomy trylogii?

15 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o tej książce a przyznaję, że czuję się zaintrygowana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję patronatu, ale tym razem chyba nie moja tematyka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam poprzednich tomów, gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje. Nie znam poprzednich tomów, a tu zaciekawiła mnie mapa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję. ;) Nie słyszałam o tej książce i o poprzednich tomach. Może jednak się skuszę i to zmienię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serii nie znam, ale gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. okładka mnie kusi, ma coś w sobie

    OdpowiedzUsuń
  8. Po raz pierwszy słyszę o tej trylogii, ale zainteresowała mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle, gratuluję patronatu!

    Pozdrawiam!
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  10. Z fantastyki najbardziej lubiłam Conana barbarzyńcę i jakoś inne fantasy zawsze odkladalam. Nie to chyba nie mój gatunek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fabuła zapowiada się bardzo interesująco :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...