Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 29 września 2018

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę ,,Bo jo cie kochom'' w wykonaniu Future Folk.

Stanisław Karpiel- Bułecka - 27 lat, pochodzi z Zakopanego. Syn wybitnego muzyka i architekta Jana Karpiela-Bułecka, bratanek Sebastiana Karpiela-Bułecka. Od 1997 roku zajmuje się najbardziej spektakularną odmianą narciarstwa - freestylem. Jest jednym z najbardziej utytułowanych i rozpoznawalnych zawodników w Polsce i już od 14 lat wywiera ogromny wpływ na rodzimą scenę freeski. Jego drugą, nie mniejszą pasją jest śpiewanie. Góral "pełną gębą".

.
Wysed jo se łoncke kosić,
Słónko świciło
Przyszło ku mnie z jagodmi
Dziwce, jak miło
"Nazbirałam jagód dzbon
Pódźze Jasiu to Ci dom"
Dom Ci jagód ze dzbonecka
Bo jo Cie kochom

Bo jo Cie kochom x6

Wysed jo se łoncke kosić,
Słónko świciło
Przyszło ku mnie z jagodmi
Dziwce, jak miło
"Nazbirałam jagód dzbon
Pódźze Jasiu to Ci dom"
Dom Ci jagód ze dzbonecka
Bo jo Cie kochom

11 komentarzy:

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...