"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

poniedziałek, 3 września 2018

ZAPOWIEDŹ: "Zagubione życie" Piotr Podgórski # pod patronatem medialnym LŚC

 Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ,,Zagubione życie" Piotra Podgórskiego.
Dotychczasowe bezpieczne życie Joli w ciągu kilku chwil zostanie tylko wspomnieniem. Dowiaduje się, że jej zaginiony wiele lat temu pierwszy mąż najprawdopodobniej się odnalazł, i odkrywa, że obecny mąż ją zdradza. Gdy postanawia rozwieść się z Szymonem, wydarzenia nagle przyjmują nieprzewidziany bieg.

Jola będzie musiała się zmierzyć z nową, straszną rzeczywistością, w której okaże się, że nikt nie był tym, kim się wydawał.

Premiera: 13.09.2018 r.
 


  Skusicie się?

15 komentarzy:

  1. Jak już wiesz Krysiu, ja również czekam na tę książkę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. To może być interesująca książka... Gratuluję kolejnego patronatu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję patronatu i czekam na premierę książki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa tego nieprzewidzianego biegu wypadków.
    Gratuluję patronatu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam wrażenie, że to będzie dość przewidywalna książka... ciekawe czy się mylę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Intrygująca okładka skupia uwagę, tak jak i tajemniczy opis. Czuję się zachęcona do tej książki i gratuluję patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Opis ciekawy i okładka piękna :) Również nabrałam ochoty na tę książkę ;)Pozdrawiam Justyna z wszystkococzytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Szykuje się kawał porządnej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Brzmi niezwykle interesująco:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...