"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

niedziela, 16 września 2018

ZAPOWIEDŹ: ''Biegiem po miłość'' Marta Radomska # pod patronatem medialnym LŚC








Zazdrosny narzeczony, wtrącająca się do wszystkiego mama i interweniująca policja? Nie tak miał wyglądać ślub idealny!
Pobierz obrazki
Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ,,Biegiem po miłość'' Marty Radomskiej.
Przygotowania do wesela Oli i Łukasza są już na ostatniej prostej. Fryzura, makijaż, sukienka – wszystko gotowe. 

Tylko jakim cudem w pudełku z butami zamiast ślicznych szpilek znalazły się białe adidasy i karteczka „Ucieknij ze mną”?


Czy ceremonia w ogóle się odbędzie, skoro Łukasz zaczyna wątpić w wierność Oli? W dodatku ktoś próbuje w niewybredny sposób pozbyć się konsultantki przygotowującej uroczystość. Czy dzień, który miał być wyjątkowy, jeszcze może mieć szczęśliwy finał?

Do ślubu, gotowi, START!


Premiera: 19.09.2018 r.





Skusicie się?

14 komentarzy:

  1. Ale historia - jestem jej bardzo ciekawa:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna uciekająca panna młoda? Czemu nie!
    Gratuluję patronatu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje. :)

    Książkę mam w planach. :)

    Pozdrawiam serdecznie ♥♥
    Nie oceniam po okładkach

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję patronatu.
    Mam ją w planach

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym przeczytała. Ładna okładka Gratuluję patronatu.

    OdpowiedzUsuń
  6. No proszę, najszczersze gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...