Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 21 września 2019

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę GDY PRZYCHODZI NOC w wykonaniu Alicji Janosz.

Alicja Janosz-Niebielecka, znana również jako Alex (ur. 4 czerwca 1985 w Pszczynie) – polska piosenkarka, laureatka pierwszej polskiej edycji programu Idol (2002).

Gdy Przychodzi Noc 
Czuły dla mnie bądź
Przygaś światło i pięknie nazywaj mnie
Ala Greena włącz
Schowaj mnie pod koc
I powoli dolewaj wina!

Zaryglujmy drzwi
Zamurujmy okna
Aby z zewnątrz nikt się tu nie dostał
Nie zrujnował domu w którym tak nam dobrze
A cały świat to tylko my dwoje

A rano już cię nie ma
I znów mi jest samotnie
Jedyny ślad po tobie
To wygnieciona pościel

Bardziej twoja Niż moja
Od dawno przecież jestem
Więc wróć, obejmij mnie
Tęsknię do ciebie

Pudrowa szminka na ustach
A na rzęsach tusz
Zapach perfum, który sam wybrałeś
Splecione ciała dwa
Wargi zlepione miodem
Po wszystkim znowu garstka wspomnień
Nie bój się zapomnienia
Ja z pamięci o tobie się nigdy nie otrząsnę
Nie wyrzeknę się tego że razem nam dobrze
A cały świat to tylko my dwoje

A rano już cię nie ma
I znów mi jest samotnie
Jedyny ślad po tobie
To wygnieciona pościel

Bardziej twoja Niż moja
Od dawno przecież jestem
Więc wróć, obejmij mnie
Tęsknię do ciebie

9 komentarzy:

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...