"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

poniedziałek, 23 września 2019

WYNIKI KONKURSU: GRA ROZPOCZĘTA

MOI DRODZY,

Podaję wyniki konkursu, w którym można było wygrać ''Breaking rules. Gra rozpoczęta" Samanty Louis.

Dziękuję wszystkim uczestnikom za udział w konkursie. Podesłaliście kilka ciekawych odpowiedzi dotyczących łamania zasad oraz kilka haseł zachęcających innych do sięgnięcia po ''Breaking rules. Gra rozpoczęta"'.

 Zdecydowałam się nagrodzić wypowiedź Sabiny, która miała odwagę podzielić się z nami kontrowersyjnym kawałkiem swojej prywatności.


Znalezione obrazy dla zapytania zdrada

Zdarzyło mi się złamać zasady moralne, by osiągnąć przyjemność. Uległam namowom mężczyźnie,który ma zobowiązania (rodzina). Znamy się od dawna i tym samym znamy swe upodobania i potrzeby seksualne. Seks nam sprawia przyjemność. Miałam pewne opory moralne żeby ulec, ale jednak silniejsza była przyjemność i satysfakcja z udanego seksu z nim. To są miłe wspomnienia. Tak naprawdę trzeba korzystać z życia, czasami świadomie łamiąc jakiekolwiek zasady. 



Laureatce serdecznie gratuluję i proszę o kontakt mailowy wraz z danymi do wysyłki nagrody.

5 komentarzy:

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...