Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

wtorek, 30 czerwca 2020

Przedsprzedaż - "Szczęście pod stopami" Renata Górska


Moi Drodzy,
7 lipca odbędzie się premiera powieści ''Szczęście pod stopami'' Renaty L. Górskiej. Ale już teraz stronie wydawnictwa Replika trwa przedsprzedaż książki z 30 procentowym rabatem. Serdecznie polecam!
Nie pomogą żadne zaklęcia, jeśli szczęściu nie da się szansy.
Troje pod jednym dachem: nie matka, nie ojciec i nie ich córka. Czy taki układ ma szansę się sprawdzić?

Monika opiekuje się dzieckiem swojej siostry i choć jednocześnie wciąż ma nadzieję na założenie własnej rodziny, wydaje się szczęśliwa i spełniona. Kiedy przewrotny los stawia na jej drodze mężczyznę, który burzy jej spokój – nie zamierza na to pozwolić i dać się ponieść emocjom. Zwłaszcza że od pierwszej chwili jest świadoma jego odmienności; przecież między innymi właśnie z tego powodu zdecydowała się wynająć mu pokój…

Powieść z tajemnicą w tle, w której nic nie jest takie, jak się początkowo wydaje.

Skusicie się?

15 komentarzy:

  1. kolejna ciekawa książka się zapowiada:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może kiedyś się skuszę, nie czytałam jeszcze nic tej autorki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na komodzie czeka stos nowości, na regałach stos zaległości. Na razie pasuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również mam w planach Cyrysiu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam na uwadze tę książkę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielu osobom pewnie się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie czytałam nic od tej autorki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawdopodobnie się skuszę, bo mnie zaciekawiła :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zainteresowała mnie ta książka 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Może i przeczytam za jakiś czas. Ostatni w ogóle nie czytałam takich rodzinnych historii.

    OdpowiedzUsuń
  11. Brzmi bardzo ciekawie :) Szczególnie ta zagadka :D
    Zastanowię się nad kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja jeszcze nie znam twórczości autorki :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...