"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

niedziela, 16 sierpnia 2020

ZAPOWIEDŹ: Żar pocałunku | Dominika Smoleń

Moi Drodzy,
28 sierpnia odbędzie się premiera powieści ''Żar pocałunku'' Dominiki Smoleń.
Wojtek jest skoczkiem narciarskim, któremu wydaje się, że w życiu ma już wszystko, tylko dlatego, że jest dobry w sporcie. W tym sezonie zimowym ma szansę na to, żeby w końcu stanąć na podium i chce dać z siebie wszystko. Pewnego dnia w jego życiu pojawia się Daria, siostra jednego z jego kolegów z drużyny, której widok wręcz odbiera mu dech w piersiach. Chłopak zaczyna rozumieć, że najważniejsza walka w jego karierze dopiero się zaczyna – a on nie jest na nią w najmniejszym stopniu przygotowany.

„Żar pocałunku” to powieść o tym, że w życiu można mieć wszystko, ale jeśli nie mamy miłości, to tak naprawdę nie mamy niczego.

Moja rekomendacja:


Skusicie się?

17 komentarzy:

  1. Widzę, że będzie głośno o tej książce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może być całkiem fajna książka :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie przeczytam, bo zapowiada się ciekawie i emocjonująco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecę siostrze, czytała kilka książek tej autorki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Może się skuszę. Czytałam jedną książkę tej autorki i podobała mi się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rekomendacja super. Bardzo podoba mi się ta okładka. Fajna zapowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna i ciekawa książka - naprawdę warto spróbować. Czytało się po nocach :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...