"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

środa, 12 sierpnia 2020

WYNIKI KONKURSU: Zakręcona podróż ✈️

MOI DRODZY,

Podaję wyniki konkursu, w którym można było wygrać ''Zakręconą narzeczoną'' Iwony Czarkowskiej. 

Dziękuję wszystkim uczestnikom za udział w konkursie. Podesłaliście wiele ciekawych odpowiedzi dotyczących  tego, gdzie chcielibyście mieszkać i dlaczego. Miałam nie lada problem z wyłonieniem zwycięzcy, lecz po długim namyśle zdecydowałam się w nagrodzić wypowiedź Kingi Salamon:
Miejsca, w których jest pusto nawet w szczycie sezonu. Poznajcie prawdziwie Dzikie Tatry (FILM)

Wielkim marzeniem mojego życia jest mieszkać w moich ukochanych Tatrach, a uściślając w Zakopanem. W najwyższych polskich górach zakochałam się od pierwszego wejrzenia czyli od pierwszego wyjazdu. Mimo, że pochodzę z Mazowsza to właśnie w górach czuję się jak u siebie. To tam oddycham pełną piersią, mogę sycić oczy cudownymi widokami, czerpię radość z kontaktu ze wspaniałą tatrzańską przyrodą, nabieram dystansu do problemów dnia codziennego, dojrzewam do podjęcia ważnych życiowych decyzji. To właśnie w Tatrach mogę się w pełni wyciszyć i uspokoić, naładować moje życiowe akumulatory, przemyśleć ważne kwestie i utwierdzić się w przekonaniu, co w życiu jest najważniejsze. Poza tym jako zwolenniczce aktywnego spędzania czasu marzy mi się, by w każdy jesienny, letni i wiosenny weekend zabierać synów na górskie szlaki, w pocie czoła zdobywać szczyty, pokonywać własne słabości oraz odpoczywać przy idealnie czystych i nieziemsko zimnych górskich potokach. Natomiast jako wielbicielka czytania chciałbym każdy dzień zaczynać na tarasie z kubkiem aromatycznej kawy w jednej ręce, dobrą książką w drugiej oraz widokiem na Giewont . Poza tym uwielbiam góralską muzykę, oscypki mogłabym jeść dzień w dzień, a kwaśnicą raczyć moich domowników co najmniej 2 razy w tygodniu. ;) W górach odnajduję spokój i ukojenie, a ich widok sprawia, że mam pewność, że moje życie toczy się tak, jak powinno.



Serdecznie gratuluję - odezwij się do mnie na maila: klik 😉

14 komentarzy:

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...