Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 15 sierpnia 2020

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę zatytułowaną ,,Dziś tańczę'' w wykonaniu Kacpra  Blonsky'ego.

Kacper Blonsky to popularny influencer, youtuber i artysta, który zadebiutował hitem Eluwina. Singiel od razu stał się jednym z najgorętszych przebojów roku. W samym serwisie YouTube piosenkę wyświetlono ponad 31 mln razy. Drugi utwór Kacpra „Crusher” wydany kilka miesięcy temu zgromadził ponad 13 milionów wyświetleń na YT. Właśnie wyszedł kolejny utwór artysty pod tytułem „Dziś tańczę”.


Wychodzę w końcu z domu,
Nagrany meeting jest
Proszę nie mów nikomu, wyłącz GPS
Zaczęły się w końcu wakacje
Znów myślę o winie i flaszce
Zaliczamy kolejną stację
Dziś szybko nikt tutaj nie zaśnie

Daj mi dotknąć Cię
Daj mi to, co chcę
Daj mi poznać Cię
Daj mi wszystko
Nie mów nie
Daj mi dotknąć Cię
Daj mi to, co chcę
Daj mi poznać Cię
Daj mi wszystko
Nie mów nie

Dziś tańczę do rana
Nie zatrzyma nikt już mnie
Dziś tańczę do rana
Nie zatrzyma nikt już mnie

Dalej pokaż mi co to taniec
Zniknijmy, co się stanie?
Brak nam jest dobrych manier
Nie myślę o tym co jutro
Ty baw się i tak już za późno
Ucieknij skradzioną łódką

O-o-o
Wiesz, nikt nas przecież nie widzi
O-o-o

Wiesz, nikt nas przecież nie słyszy, więc…
Daj mi dotknąć Cię
Daj mi to, co chcę
Daj mi poznać Cię
Daj mi wszystko
Nie mów nie
Daj mi dotknąć Cię
Daj mi to, co chcę
Daj mi poznać Cię
Daj mi wszystko
Nie mów nie

Dziś tańczę do rana
Nie zatrzyma nikt już mnie
Dziś tańczę do rana
Nie zatrzyma nikt już mnie

O-o-o
O-o-o

15 komentarzy:

  1. Fajna nutka. Na wakacyjną imprezę będzie świetna. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam, sprawdziłam i poprzedniego utworu też nie znam... Chyba jestem już stara hihi :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego się i ciebie na blogu nie spodziewałam. Sam tekst mi się nie podoba.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również jestem zaskoczona taką muzyką na blogu. Nie przemawia do mnie ten numer w ogóle.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam wcześniej tego kawałka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba nie miałam okazji wcześniej jej słyszeć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za tego typu muzyką. Ja chyba też za stara jestem 😁

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam wcześniej tej piosenki, ale to raczej nie mój gatunek. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle bardzo ciekawa propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałem wcześniej. Lubię te Twoje muzyczne soboty Cyrysiu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ani melodia, ani tekst nie przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna, żywiołowa piosenka, lubię takie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znałam wcześniej tej piosenki 😊

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...