"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

środa, 26 sierpnia 2020

ZAPOWIEDŹ: "Kobieta w kapeluszu" - Sylwia Bies

Moi Drodzy,

🔥20 września 2020🔥
To będzie naprawdę gorąca data 🤭

Premiera "Kobiety w kapeluszu" Sylwii Bies już za niespełna cztery tygodnie!
Gdziekolwiek jesteś, cokolwiek robisz...
... kobieta w kapeluszu obserwuje Cię!

Iwona Miklas prowadzi popularne konto na Instagramie, gdzie relacjonuje swoje beztroskie, studenckie życie. Kiedy do grona obserwatorów dołącza tajemnicza kobieta w kapeluszu, nieodłącznym towarzyszem dziewczyny staje się niepokój. Ivi odnosi wrażenie, że nieznajoma nie tylko śledzi każdy jej krok, ale także wie o niej zdecydowanie zbyt wiele. Z pozoru niewinna gra przeistacza się w realne niebezpieczeństwo, a gdy poukładany świat Iwony zaczyna rozsypywać się jak domek z kart, gotowa jest zrobić wszystko, by odkryć tożsamość kobiety.

Jak wiele będzie musiała poświęcić? Jak trudna okaże się prawda?

***

Ale to jeszcze nie koniec gorących wiadomości... Stay tuned! Więcej informacji wkrótce 😍 Cieszę się jak dziecko, bo... #zabawadopierosięzaczyna





Skusicie się?

17 komentarzy:

  1. O tej książce jeszcze nie słyszałam. Ma ciekawą okładkę, przykuwającą uwagę. Zapowiada się dobra lektora. Coraz częściej w książkach grają rolę social media i nie ma się co dziwić. Wydaje się, że zdominowały one nasze życie.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się bardzo intrygująco. Niezła okładka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią przeczytałabym 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią sięgnę Cyrysiu. Miłego popołudnia i wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czuję się naprawdę zaintrygowana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również czuję się mega zaciekawiona:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Może kiedyś uda mi się poznać twórczość autorki 😉

    OdpowiedzUsuń
  8. Książkę czytałem - absolutna rewelacja. Pozycja obowiązkowa dla każdej kobiety. A i faceta też!

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś czuję, że to stanowczo dla mnie książka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Książka mnie zaciekawiła :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...