"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

poniedziałek, 28 czerwca 2021

ZAPOWIEDŹ: "Pocztówki z Portugalii" Jolanta Kosowska

 

Moi Drodzy,
 14 lipca odbędzie się premiera powieści "Pocztówki z Portugalii" Jolanty Kosowskiej. Serdecznie zachęcam do zapoznania się z ww.tytułem.

Gęste mgły i słoneczne klify magicznej Portugalii wzbudzają zachwyt Olgi, utalentowanej artystki i dziennikarki. Jej fotografie, które zwyciężyły w międzynarodowym konkursie, zostaną zaprezentowane na wystawie w Lizbonie. Jednak Olga, poza zbieraniem laurów, ma jeszcze jeden ważny powód, żeby odwiedzić piękny kraj na zachodnim brzegu Europy. Młoda kobieta zamierza rozwiązać zagadkę zniknięcia Andrzeja Komorowskiego, artysty, który z niewiadomych przyczyn zerwał kontakt ze swoją rodziną. Z białych mgieł snujących się tuż przy ziemi powoli wyłaniają się ostre kształty i coraz bardziej intensywne barwy zdarzeń z niedalekiej przeszłości…


Skusicie się?

16 komentarzy:

  1. Nie do końca mój target Cyrysiu, ale znajomi twórczość Autorki sobie chwalą. Pozdrawiam po intensywnym dniu - 55 minut na zewnątrz, pod wieczór jeszcze być może odwiedziny na grobach. I czytanie wszystkiego jak leci ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam książki Pani Joli i tę również na pewno przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam kilka poprzednich książek autorki, chętnie skuszę się też na tę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie zapowiada się ta książka :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już oczywiście polecam bardzo gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam już o tej książce. Czekam na twoją opinię.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi nawet-nawet, w sam raz na wakacje. :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...