Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 29 października 2022

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę ,,Niech mówią,że to nie jest miłość'' w wykonaniu Piotra Rubika, Olgi Szomańskiej i Przemysława Branny.

Piotr Andrzej Rubik – polski dyrygent, kompozytor muzyki pop, filmowej i teatralnej, producent muzyczny, prezenter telewizyjny oraz wokalista.
Olga Szomańska primo voto Radwan – polska wokalistka, autorka tekstów, kompozytorka i aktorka.
Przemysław Branny – polski aktor i pieśniarz. W Czechach skończył polską szkołę podstawową i gimnazjum z polskim językiem nauczania. Będąc jeszcze dzieckiem, zagrał kilka głównych ról w Scenie Polskiej czeskocieszyńskiego teatru. W latach 1989–1993 studiował w Państwowej Wyższej Szkole Teatralnej.
Mówią, mówią, że
Mówią, że to nie jest miłość, nie
Że się tylko zdaje, zdaje im
Że już się nie złożą w żaden rym
Mówią, mówią, że
Mówią, że to wszystko skończy się
Koraliki wspólnych lat i zim
Fotki gdzie na zawsze ona z nim
Mówią, mówią, że
Mówią, że to nie jest miłość, nie
Że się tylko zdaje im
Że dawno już przegrali z losem złym
Mówią, że już nie
Mówią, że to wszystko skończy się
Wspólne radowanie byle czym
Tym, że on w jej myślach - ona w nim
To co mam
To co się zdarzyło nam
To pachnący chlebem dom
Z roześmianą buzią twą
To co mam
To co się zdarzyło nam
Twój policzek, kiedy mróz
Na pierzynie Wielki wóz
Niech mówią, że to nie jest miłość,
Że tak się tylko zdaje nam
Byle się nigdy nie skończyło
To wszystko co od ciebie mam
Mówią, mówią że
Mówią, że to nie jest miłość, nie
Że się tylko zdaje nam
Że dawno już przegrali z losem złym
Mówią, że już nie
Mówią, że to wszystko skończy się
Wspólne radowanie byle czym
Tym, że on w jej myślach - ona w nim
To co mam
To co się zdarzyło nam
Całe Tatry wzdłuż i wszerz
Tęcza wstążki, kiedy deszcz
To co mam
To co się zdarzyło nam
Zmierzchy z nagłym brakiem tchu
Noce bez godziny snu
Niech mówią, że to nie jest miłość
Że tak się tylko zdaje nam
Byle się nigdy nie skończyło
To wszystko co od ciebie mam
Niech mówią, że to nie jest miłość
Że tak się tylko zdaje nam
Byle się nigdy nie skończyło
To wszystko co od ciebie mam
Niech mówią, że to nie jest miłość
Że tak się tylko zdaje nam
Byle się nigdy nie skończyło
To wszystko co od ciebie mam
Niech mówią, że to nie jest miłość
Że tak się tylko zdaje nam
Byle się nigdy nie skończyło
To wszystko co od ciebie mam

22 komentarze:

  1. Znany utwór, przypomniał mi ciekawe, ciekawy czasy. Pozdrawiam Cyrysiu po zalatanym dniu - czytam jutro ;-) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, ale pierwszy raz jej będę słuchał. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna piosenka i klip dobrze nakręcony.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny utwór... Pamiętam, bo uwielbiam Rubika i jego dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno nie słyszałam tej piosenki... Super jest :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętam kilka lat temu falę popularności tego utworu. Grali go wszędzie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam i bardzo lubię tę piosenkę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę że wielu osobom podoba się ta piosenka

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju, pamiętam, że swego czasu był szał na tą piosenkę. Uwielbiam ją :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta piosenka była jedną z wielu, którą braliśmy pod uwagę na piosenkę na pierwszy taniec na naszym ślubie. Jednak wygrał "Psalm dla Ciebie". ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale to był kiedyś popularny utwór... Moja babcia go bardzo lubiła swego czasu. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mogę słuchać godzinami, do dzisiaj jeden z ulubionych polskich utworów.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...