Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

niedziela, 16 października 2022

ZAPOWIEDŹ: . „Seksowne dziewczyny” Sary Blińskiej

Moi Drodzy,

12 października 2022 odbyła się oficjalna premiera powieści pt. „Seksowne dziewczyny”, autorstwa Sary Blińskiej.  Serdecznie zachęcam do zapoznania się z tym tytułem.

O czym jest książka?

Zamysłem książki było stworzenie polskiej wersji światowego hitu „Seks w wielkim mieście”, jednakże z oryginałem łączy ją tylko klimat.

    Głównymi bohaterkami są współczesne Polki, a akcja dzieje się w Warszawie. Książka poprzez różnorodność bohaterek i ich historii trafi do szerokiej grupy kobiet. 

    To nie jest typowy romans czy erotyk. To jest erotyk który nie opiera się na relacjach damsko męskich, tylko na kobiecej przyjaźni i pokazuje wszystko z kobiecego punktu widzenia. Głównymi bohaterami jest czwórka kobiet: Ola, Basia, Jess i Maja oraz ich perypetie, w tym życie seksualne - kompletnie różne. W tej książce zawarte są pikantne opisy seksu i ale też i związanych z nim życiowych refleksji, wzbogacone dawką humoru a przede wszystkim napisane prostym językiem. Bo seks jest prosty i tak należy o nim mówić. Kobiety są siłą. Kobieca przyjaźń jest siłą.

    Nie brakuje w niej też elementów takich jak nieoczekiwany obrót spraw, który dodatkowo ma utrzymać czytelniczki w ciekawości i niedosycie do końca. 

    W założeniu jest pierwszą częścią serii, gdzie przedstawiono bohaterki osobno oraz okoliczności, w których się poznały i zaprzyjaźniły.

    Jest większa szansa, że czytelniczka utożsami się z jakąś bohaterką niż w klasycznym erotyku, w którym jest przedstawiony tylko jeden model kobiety i kobiecych potrzeb.

    Tak jak istnieje polski odpowiednik światowego hitu „50 Twarzy Greya”, tak samo przedstawiamy polski odpowiednik „Seksu w wielkim mieście”. 


 Skusicie się na powyższy tytuł?

30 komentarzy:

  1. Na pewno ta premiera zainteresuje szerokie grono czytelników.

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę wiedział, komu polecić . Pozdrawiam Cyrysiu :-) .

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam wcześniej o tej książce 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zaciekawiona, chętnie sięgnę po tą książką, szczególnie że dawno czegoś takiego nie czytałam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje się, że będzie to mocno wciągająca książka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem klimatu tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dla mnie, nie lubię tego typu książek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie wpadła mi w ręce ale sądząc po fragmentach z Instagrama autorki może być ciekawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę że się skuszę na ten tytuł 😉
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Może i się skuszę. Wydaje się fajną odskocznią od książek w cięższych klimatach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie przepadałam za seksem w wielkim mieście. Może Polska wersja mi przypadnie do gustu

    OdpowiedzUsuń
  12. Książka ta wygląda na fajną 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie bym przeczytała. Jestem ciekawa treści

    OdpowiedzUsuń
  14. Polecę koleżance, która lubi podobne klimaty. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba nie dla mnie, nie przepadam za takimi książkami.

    OdpowiedzUsuń
  16. Trochę mnie ciekawi, a trochę nie jestem pewna czy to dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Na pewno jest się czym zainteresować.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mogłabym się skusić na ten tytuł, czemu nie. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzielę się tym świadectwem z partnerami, którzy walczą w swoich związkach, ponieważ istnieje trwałe rozwiązanie. Mój mąż zostawił mnie i dwójkę naszych dzieci dla innej kobiety na 3 lata. Próbowałam być silna tylko dla moich dzieci, ale nie mogłam kontrolować bólu, który dręczył moje serce. Byłem zraniony i zdezorientowany. Potrzebowałem pomocy, więc poszukałem informacji w Internecie i natknąłem się na stronę, na której zobaczyłem, że dr Ediomo, rzucający zaklęcia, może pomóc ci odzyskać kochanków. Skontaktowałem się z nią i odmówiła za mnie specjalną modlitwę i zaklęcia. Ku mojemu zdziwieniu po 2 dniach mąż wrócił do domu. Więc zebraliśmy się razem iw rodzinie było tyle miłości, radości i pokoju. Możesz również skontaktować się z Dr. Ediomo, potężnym asystentem rozwiązania
    1) odzyskaj swojego byłego chłopaka
    2) Połącz męża i żonę
    3) przestań powtarzać koszmary
    4) Ziołowe lekarstwo na HIV i raka
    5) Potężny magiczny pierścień
    6) talizman na szczęście
    7) Przełamywanie obsesji
    8) Problemy z porodem i ciążą Skontaktuj się z nami przez EMAIL: drediomo77@gmail.com Możesz również Whatsapp +2349132180420

    OdpowiedzUsuń
  20. Interesująca książka, na pewno znajdzie wielu czytelników :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...