Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 8 października 2022

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę  ,,To nic kiedy płyną łzy'' w wykonaniu Sashy Strunin.

Pochodzi z rosyjsko-ukraińskiej rodziny, choć zawsze podkreśla, że czuje się Polką. W wieku trzech lat przeprowadziła się do Polski z rodzicami-artystami i tu już została. Sama, jako nastolatka, rozpoczęła swoją przygodę z muzyką. W 2005 roku wystąpiła w "Idolu", lecz nie zdobyła miejsca na podium. Otrzymała jednak propozycję, aby wziąć udział w castingu do nowego zespołu muzycznego. Udało się - pochodzący z Chicago Tracy Spencer "Tray" Shipp stworzył z nią duet The Jet Set. Więcej info: TUTAJ
Na, na,
Kiedy w oczy tylko wiatr
Myślisz sobie jestem sam
Znudzony, kolejny raz
W lustrze znowu widzisz przemęczoną twarz
Zagubiony, jak we śnie
Spędzasz swój kolejny dzień
I znów szybki kawy łyk
I uczucie, że nie rozumie nikt
Warto mieć marzenia
I uśmiechem witać dzień, nowy dzień
To nic, kiedy płyną łzy
To nic, że tak trudno być
Każdy dzień przynosi przecież nowe nadzieje
To nic, kiedy płyną łzy
Bo świat ma już dosyć ich
Dobrze wiesz, że warto zawsze próbować raz jeszcze
Z nieba znowu tylko deszcz
A ulice jak we mgle
Znikają i nie wiesz już
Czy zapomniał o Tobie Twój Anioł Stróż
Zagubiony, jak we śnie
Spędzasz tak kolejny dzień
I znów tylko kawy łyk
I uczucie, że nie rozumie nikt
Warto mieć marzenia
I uśmiechem witać dzień, nowy dzień
To nic, kiedy płyną łzy
To nic, że tak trudno być
Każdy dzień przynosi przecież nowe nadzieje
To nic, kiedy płyną łzy
Bo świat ma już dosyć ich
Dobrze wiesz, że warto zawsze próbować raz jeszcze
Szybować nad chmury tak, jak ptak
Zwyczajnie wolności poczuć smak
By w życiu swym znaleźć miejsce
Otwórz serce swe
To nic, kiedy płyną łzy
To nic, że tak trudno być
Każdy dzień przynosi przecież nowe nadzieje
To nic, kiedy płyną łzy
Bo świat ma już dosyć ich
Dobrze wiesz, że warto zawsze próbować raz jeszcze
Na, na
To nic, kiedy płyną łzy

19 komentarzy:

  1. Wpada w ucho Cyrysiu. Pamiętam ją jeszcze - piosenkarkę - z czasów występu na Eurowizji. Pozdrawiam, po zabieganym sobotnim przedpołudniu. Utwór wpada w ucho.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ps. Nie przeszli wtedy niestety do finału.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno już nie słyszałam tej piosenki.Bardzo ją lubię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie słyszałem tej piosenki. Dzięki wielkie za ten wpis!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam do tej pory tej piosenki. Ciekawa nuta.

    OdpowiedzUsuń
  6. Znałam piosenkę, przyjemnie się słucha :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ta piosenka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam tę piosenkę ale bardzo bardzo dawno ją słyszałam :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam wcześniej tej piosenki, ale wpada w ucho. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz słyszę tęvpiosenkę.Fajna-wpada w ucho :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pamiętam tę piosenkę <3 Nie słyszałam jej już dawno.

    OdpowiedzUsuń
  12. Znajoma piosenka, choć rzadko się słyszy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pamiętam jak wystąpiła na Eurovizji. A piosenka To nic kiedy plyna lzy też mi się podoba! Jest taka optymistyczna

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...