Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

czwartek, 13 października 2022

Targi Książki Empiku wystartowały!

Empik Tysiące tytułów do -50% | Online

Cześć,

ruszyło największe wydarzenie literackie tej jesieni.

Nie może Cię tam zabraknąć!

Empik Targi Książki 12-25 października 2022
Dla dzieciDla młodzieżyLiteratura piękna obcaBiografie
Literatura obyczajowaKryminałEbooki do -60%Audiobooki do -60%

sprawdź najgorętsze nowości

Unicestwianie | Michael HouellebecqMatki przodem | Joanna Mokosa-RykalskaNiepowstrzymani | Yuval Noah Harari
Naku*wiam zen | Maria PeszekOstatni rok lekkiego życia | Michał KempaWięcej tytułów
E-book do -80% | Online Audiobooki do -80% | Online
Ebooki i audiobooki w cenie 12,90 zł | Dla klientów Empik Premium | Online do 25.10.2022 | Sprawdź

50 wydarzeń targowych | program →

oglądaj na facebook.com/empikcom →

Michał Kempa 12.10.2022 godz. 18:00 | SprawdźMichael Houellebecq diagnozuje świat | Beata Beppert, Grzegorz Wysocki | 12.10.2022 godz. 20:00 | Sprawdź
0 zł za dostawę i więcej korzyści | Sprawdź

Skusicie się?

23 komentarze:

  1. Dobrze wiedzieć! Być może zapoluję na jakiś ciekawy tytuł. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, słyszałem i czytałem o nich :-) .

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam, ale raczej nie starczy mi czasu na oglądanie spotkań, bo mam wiele swoich.

    OdpowiedzUsuń
  4. super 😀 Widzę że Empik, przygotował sporo fajnych promocji- idealna okazja by upolować jakąś fajną książek 😀
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzieś rzuciła mi się wcześniej w oczy ta promocja. Myślę, że skorzystam, poluję na kilka pozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na razie ograniczam zakupy książkowe, a przynajmniej próbuję to robić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Musze zajrzec online, bo w Holandii nie mam dostepu do Empiku. Moze skusze sie na jakiegos audio booka... nigdy jeszcze nie probowalam, watpie ze to cos dla mnie,bo sama lubie czytac, ale zawsze mozna sprobowac :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. jak ja bym chciała pojawić się na takim wydarzeniu! jednak te 4tyś km to jest pewna przeszkoda :) za to Tobie życzę udanych łowów na promocjach!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo, nie słyszałam o tych targach.

    OdpowiedzUsuń
  10. super, nie wiedziałam o tych targach!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzielę się tym świadectwem z partnerami, którzy walczą w swoich związkach, ponieważ istnieje trwałe rozwiązanie. Mój mąż zostawił mnie i dwójkę naszych dzieci dla innej kobiety na 3 lata. Próbowałam być silna tylko dla moich dzieci, ale nie mogłam kontrolować bólu, który dręczył moje serce. Byłem zraniony i zdezorientowany. Potrzebowałem pomocy, więc poszukałem informacji w Internecie i natknąłem się na stronę, na której zobaczyłem, że dr Ediomo, rzucający zaklęcia, może pomóc ci odzyskać kochanków. Skontaktowałem się z nią i odmówiła za mnie specjalną modlitwę i zaklęcia. Ku mojemu zdziwieniu po 2 dniach mąż wrócił do domu. Więc zebraliśmy się razem iw rodzinie było tyle miłości, radości i pokoju. Możesz również skontaktować się z Dr. Ediomo, potężnym asystentem rozwiązania
    1) odzyskaj swojego byłego chłopaka
    2) Połącz męża i żonę
    3) przestań powtarzać koszmary
    4) Ziołowe lekarstwo na HIV i raka
    5) Potężny magiczny pierścień
    6) talizman na szczęście
    7) Przełamywanie obsesji
    8) Problemy z porodem i ciążą Skontaktuj się z nami przez EMAIL: drediomo77@gmail.com Możesz również Whatsapp +2349132180420

    OdpowiedzUsuń
  12. Miłość jest piękna, gdy masz kogoś, z kim możesz się nią dzielić 💝💝 Dr Ekpen ogiogun jest bardzo autentycznym rzucającym zaklęcia oraz bardzo wyjątkowym i potężnym człowiekiem mądrości. Nie mogłam zajść w ciążę, bo miałam problemy z płodnością. Mój mąż rozwiódł się ze mną z tego powodu. Byłem tak zmartwiony i ciągle płakałem, a nawet myślałem o popełnieniu samobójstwa, ale mój przyjaciel przedstawił mnie wspaniałemu człowiekowi o imieniu Dr Ekpen ogiogun, który również pomógł jej z jej problemem. Dała mi jego e-mail, a ja skontaktowałem się z nim i wszystko mu wyjaśniłem. Zapewnił mnie, że mi pomoże i nie powinienem się martwić. Dr Ekpen ogiogun przywrócił radość mojemu życiu i mojej rodzinie, przywracając mi męża swoimi duchowymi mocami, zmuszając mnie do zajścia w ciążę, lecząc chorobę nowotworową mojej siostry, lecząc także wirusa hiv mojego kuzyna jego specjalnym moce, a także zmusił mojego przyrodniego brata do wygrania na loterii 2 milionów dolarów. Dr Ekpen ogiogu to naprawdę utalentowany, niesamowity i bardzo dobry człowiek, który naprawdę wie, jak lepiej wykonywać swoją pracę, a gdyby nie on, do czego by się zwróciło moje życie? Dr Ekpen ogiogun dziękuję bardzo i nigdy nie przestanę mówić o twoich wielkich czynach. Słowa nie są w stanie wyrazić, ile dobrego zrobiłeś dla mnie i mojej rodziny i wierzę, że nawet tysiąc słów nie wystarczy, aby opisać Twoje dobre, wspaniałe dzieła. Jeśli potrzebujesz pomocy duchowej, dlaczego nie pobiec do dr Ekpen ogiogun? po prostu skontaktuj się z dr Ekpen ogiogun na jego e-mail: (ekpenogiogunspellcaster@gmail.com) A on ci pomoże. Dr Ekpen ogiogun jest nieszkodliwy, bezpieczny i niezawodny, więc skontaktuj się z nim już teraz i uzyskaj rozwiązanie. Dziękuję dr Ekpen ogiogun. ekpenogiogunspellcaster@gmail.com lub jego numer Whatsapp. +2347045604010

    OdpowiedzUsuń
  13. Nazywam się Douglas! Nigdy nie wierzyłem, że kiedykolwiek będę ponownie wolny od HSV, DR.Ibinoba dał mi powody do radości, byłem nosicielem wirusa HSV przez 2 lata i wszystkie środki i leki, których próbowałem w leczeniu, nie były dla mnie pomocne, ale kiedy pojawił się w Internecie i zobaczyłem wspaniałe świadectwo o DR.Ibinoba o tym, jak był w stanie wyleczyć kogoś z HSV 2, ta osoba powiedziała wspaniałe rzeczy o tym człowieku i poradziła, abyśmy skontaktowali się z nim w przypadku jakiegokolwiek problemu z chorobą, w którym DR.Ibinoba może być pomocny , więc postanowiłem spróbować, poprosił o moje informacje, które mu wysłałem, i powiedział mi, że zamierza przygotować dla mnie porcję leczniczą, którą chciał, abym przyjmował przez kilka dni, a po której powinienem wróć do szpitala na kontrolę, dobrze po przyjęciu całego leczenia przesłanego mi przez DR.Ibinoba, wróciłem do szpitala na kontrolę, a teraz potwierdzono, że HSV NEGATYWNY, przyjaciele, możesz skontaktować się z DR.Ibinoba na jakiekolwiek leczenie jakiejkolwiek choroby, ponieważ widziałem wiele świadectw różnych chorób, takich jak zapalenie wątroby, HIV AIDS, EPILE PSY, RAK, CFS i wszelkiego rodzaju problemy, z którymi się borykasz. Jest jedynym, którego mogę wam wszystkim polecić, skontaktuj się z nim pod adresem dromionoba12@gmail.com lub whatsApp go teraz +2348085240869

    OdpowiedzUsuń
  14. Tu Kiana hebrajska, chcę powiedzieć światu, że jestem dziś szczęśliwa dzięki doktorowi Akharii, rzucającemu zaklęcia, który przywrócił mi mojego męża, kiedy myślałam, że straciłam go na zawsze. Pewnego wiernego dnia zobaczyłam serię zeznań w internecie o pomocy, jakiej udziela załamanym, więc postanowiłam skontaktować się z nim w sprawie mojego męża, który zostawił mnie bez słowa, po opowiedzeniu mu wszystkich moich problemów zapewnił mnie, że mój mąż wróci do mnie do domu, do pewnego momentu mu uwierzyłam i zrobiłam wszystko, o co mnie prosił... ku mojemu największemu zdziwieniu mój mąż, który nie chciał się ze mną widzieć, przyszedł do domu i płakał o przebaczenie i teraz żyjemy razem szczęśliwie, z wielką miłością i opiekę od niego. Masz problemy w swoim związku? Czy twój partner zerwał z tobą, a ty nadal go kochasz i chcesz go z powrotem? Masz problemy z finansami? Dr.Akharia jest odpowiedzią na wszystkie twoje problemy, skontaktuj się z nim przez e-mail: doctorakharia@gmail.com lub WhatsApp: +2347014241417

    OdpowiedzUsuń
  15. Nazywam się Luca Matteo, to były jedne z najlepszych wakacji w moim życiu, ponieważ odzyskałem żonę w ciągu kilku godzin. Zanim do niego zadzwoniłem, przeczytałem kilka dobrych opinii o doktorze Udamie, ale nie wiedziałem, czy wszystkie te historie są prawdziwe, dopóki nie odzyskałem żony. Po tym, jak odzyskałem żonę, z pomocą dr Udama nauczyłem się dzielić moim świadectwem ze wszystkimi na tej stronie, że dr Udama jest naprawdę potężnym czarodziejem, który odbudowuje każdy zerwany związek lub małżeństwo zaklęciem miłosnym w ciągu kilku godzin. Skontaktuj się z dr Udamą na WhatsApp: (+27 65 897 8226) lub wyślij e-mail na adres (udamaada@gmail.com) i podziękuj mi później.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...