Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

wtorek, 8 września 2015

#New Tag



Zazwyczaj nie biorę udziału w żadnych blogowych zabawach, ale tym razem postanowiłam zrobić wyjątek i odpowiedzieć na  #New Tag bloga Aleksandrowe myśli.  

Ta nominacja stanowi dla mnie ogromne wyróżnienie, dlatego jest mi niezmiernie miło zobaczyć swój blog wśród 5 innych, które Ola lubi odwiedzać. Dziękuję z całego serca!!!

Niniejszy Tag polega na wytypowaniu 5 blogów, które odwiedza się najchętniej i najczęściej, oraz uzasadnieniu dlaczego ten blog tak bardzo nas interesuje. Autorzy wymienionych blogów otrzymują automatyczną nominację.

Przyznam, że to dla mnie arcytrudne zdanie, ponieważ podczytuje bardzo wiele blogów. Ale po dłuższym zastanowieniu postanowiłam wybrać te, które najchętniej odwiedzam i cenię. (Kolejność przypadkowa).

***

Mój świat - szelest kart
http://mojswiat-szelestkart.blogspot.com/
 Bardzo lubię zaglądać na blog Pauli, chociaż ma praktycznie inny gust czytelniczy niż ja :)
Pisze świetne i rzeczowe recenzje. Często można spotkać u niej beletrystykę historyczną, jak i publikacje popularnonaukowe. Nie brak też biografii, reportaży, literatury faktu. Szczególnie upodobała sobie dwudziestolecie międzywojenne i PRL. Jak widać, kompletnie nie moja bajka, a jednak niemal codziennie ''coś'' ciągnie w jej ''progi'' :)
 ~~~

THIEVING BOOKS | Recenzje książek
http://thievingbooks.blogspot.com/
 Kolejny blog, który chętnie odwiedzam należy do Ellie Moore. To bardzo tajemnicza osoba. Zupełnie nic o niej nie wiem, ale ''wyczuwam'' między nami pozytywne wibracje :) W dodatku mamy zbliżone gusta czytelnicze, dlatego tak chętnie podczytuje jej wnikliwe, konkretne recenzje.

 ~~~

Subiektywnie o książkach
http://www.subiektywnieoksiazkach.pl/
 Bloga Wioli chyba nie muszę nikomu przedstawiać :) Ta dziewczyna jest po prostu niezwykła w każdym calu. Prawdziwa książkocholiczka:) Jej biblioteczka obecnie liczy prawie 3 000 egzemplarzy. Uwielbiam jej profesjonalizm, zaangażowanie i pasję. Ma wyjątkowy talent do wyszukiwania wartościowych, acz mało znanych książek. Oby tak dalej!

~~~

http://www.lustrorzeczywistosci.pl/
 Angelika - ''Lustereczko'' - to blogerka pełna pasji, zaangażowania i świetnych pomysłów. Prywatnie szalenie sympatyczna, energiczna i piękna dziewczyna :) Podobnie jak ja - lubi czytać współczesną literaturę obyczajową, New Adult i erotyki, dzięki temu na jej blogu zawsze znajdę coś dla siebie. W dodatku jej recenzje mają niepowtarzalny urok. Polecam przekonać się o tym osobiście.

~~~

Blog o książkach nie tylko dla najmłodszych
http://www.recenzje-kiti.pl/
 Chętnie zaglądam także na bloga Recenzje Kiti, studentki studiów magisterskich filologii rosyjskiej w Toruniu. Martyna czyta bardzo dużo literatury dziecięcej, kryminałów i fantastyki. Jak widać, troszkę nasze gusta czytelnicze się rozmijają, mimo to chętnie odwiedzam jej bloga, w szczególności z zainteresowaniem podczytuje cykl ''Życiowe piątki'', w którym zdradza swoje plany, nie tylko czytelnicze :)

~~

Chciałabym również wyróżnić inne blogi, które są dla mnie inspiracją. A są to: Aleksandrowe myśli (nie wpisałam Cię na listę powyższej, bo już byłaś nominowana. Ale wiedz, że uwielbiam Twój blog i Ciebie - jesteś świetna w tym co robisz i oby tak dalej!), Dosiakowe Królestwo, martucha180, Artemis Shelf, Katarzyna Nowak, Chabrowa, kwiatusia, Kreatywa, Agnieszka K, PaniKa P., Ujrzeć Słowa, Mała Pisareczka, Dominika Br, lirith, Fiolka K, addictedtobooks, Artemis Shelf, Mstrzal, Wiki, Agnieszka Bruchal, monalisap,  Anne18,  Agnieszka T,  Jola K, Magdalena T., Gab riela,  Wonderland fBook,  Małgorzata P, Kathy Leonia, Patrycja Waniek,  Le Sherry, monalisap,  megi94, Taki jest świat, Renata Sz., aaagusiek, Magda Barwińska,  Irena Bujak, Ann RK, Agata Kądziołka, Meme, Alicja P.

Nie jestem w stanie wymienić wszystkich blogów. Jeśli kogoś pominęłam - wybaczcie! Jak dla mnie Wszyscy jesteście wyjątkowi i niepowtarzalni.
 
http://2.bp.blogspot.com/_tTwOgYkIEgQ/Sa_58GvoxBI/AAAAAAAAAW0/Mdr_IzqUDb4/s400/1-Pozdrawiam-was-2986.gif

42 komentarze:

  1. Bardzo mi miło zobaczyć tu swój nick. Automatyczna nominacja mówisz ? Jasne odpowiem . Podobnie jak Ty wytypuje pewną listę tych na które zaglądam najczęściej + resztę już chyba nawet wiem jakie. Muszę się jednak dobrze zastanowić, żeby nikogo nie pominąć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten wpis powinnam dodać do ulubionych, jest to świetne źródło odniesienia, gdzie zaglądać. No i w końcu powinnam uzupełnić swojego blogrolla :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Krysiu, widząc tu siebie prawie płaczę ze szcześcia ;) Bardzo cenię blogosferę za to, że mogłam poznać tak cudownych ludzi i żałuję, że nie możemy się spotykać codziennie na realnej, a nie wirtualnej kawie ;) Gdyby nie Ty i nasze wspólne pasje już wiele razy zwątpiłabym w sens prowadzenia bloga.
    Ubiegłaś mnie, bo to ja miałam nominować Ciebie w swoim poście, a teraz już nie mogę ;)
    Jeszcze raz bardzo, bardzo, bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też żałuję, że nie mogę z niektórymi blogerami spotkać się na realnej kawie :)
      Nigdy nie wątp w siebie i w sens prowadzenia bloga, bo jesteś rewelacyjna w tym, co robisz.

      Usuń
  4. Rewelacyjny tag! :) Również lubię kilka z blogów, które wymieniłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To wspaniały tag, ciesze się, że zdecydowałaś się go kontynuować. Myślę, że niektóre blogi wpisały się już w naszą blogosferę, nie dziwie się że wybrałaś akurat te blogi, również bardzo jej cenię. Dziękuję Ci, że moje nazwisko również pojawia się na Twojej liście, choć pewnie sama bym go tam nie umieściła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bądź taka skromna, twój blog jest świetny, podobnie jak jego właścicielka :)

      Usuń
  6. Miło mi, że i o mnie wspomniałaś :) Dobrze, że ja nie muszę wybierać tylko 5 blogów, na które najchętniej wpadam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaglądamy prawie w te same miejsca, ale kilku blogów nie znałam, więc dzięki za inspirację :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję kochana, że wzięłaś udział w tym tagu. Jest wyjątkowy :) Dziękuję również za miłe słowa :) Nawet nie wiesz, jak i ile Twoje poparcie jest dla mnie warte <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Krysiu, nawet nie wiesz, jak się wzruszyłam:) Tym bardziej że właśnie ze względu na to, że nasze gusty trochę się rozjeżdżają, zastanawiam się czasem, kiedy mnie opuścisz, bo nie znajdziesz nic dla siebie. Jesteś kochana:)
    Od razu się zrewanżuję, bo ja do Ciebie też bardzo lubię zaglądać. Konkursów i wywiadów często nie komentuję, ale czytam zawsze. I jesteś jedną z tych osób, do których zaglądałam jeszcze przed założeniem bloga. I to, że jestem tu, gdzie jestem, to także Twoja zasługa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma takiej siły, która zmusiłaby mnie do zaprzestania odwiedzin Twojego bloga :) Chyba, że sama mnie wykurzysz :))
      Cieszę się, że lubisz do mnie zaglądać. Aż serce się raduje :)

      Usuń
  10. Uwielbiam ten tag, dzięki niemu można poznać kilka nowych blogów. Sama na kilka trafiłam właśnie dzięki niemu :)
    Pozdrawiam Justyna z książkomiłościmoja.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  11. Subiektywnie o Książkach znalazłby się także w moim zestawieniu blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję Ci serdecznie, bardzo mi miło :) Moje nominacje pojawią się w piątek, razem z Życiowym piątkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie blogi znam i chętnie do nich zaglądam. :-) Gratuluję Ci serdecznie nominacji. To najbardziej wyjątkowy i najsympatyczniejszy tag, jaki kiedykolwiek stworzyła blogosfera. :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, to bardzo fajny tag, chociaż szczerze powiedziawszy nie czuję się zbyt komfortowo wybierając poszczególne blogi, pomijając przy tym inne, gdyż dla mnie wszyscy są wyjątkowi i niepowtarzalni.

      Usuń
  14. Rewelacyjny TAG, wcześniej się z nim nie spotkałam, a dzięki niemu znalazłam kilka, naprawdę ciekawych blogów, o których istnieniu do tej pory nie wiedziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś kochana! :D
    Taki tag po prostu dodaje skrzydeł :D

    OdpowiedzUsuń
  16. O tak, blogi, które wymieniłaś, są przecudowne. Z nich również czerpię inspirację :) Do czytania i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny tag!:) Chętnie zajrzę na te z blogów, których nie znam:) Choć większość odwiedzam regularnie i również cenię;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wyróżnienia i dziękuję za pamięć o mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za wyróżnienie i pamięć :) Bardzo lubię Twoje recenzje książek. Przy okazji sięgam po pozycje które mi odpowiadają i dowiaduję się o nowościach wydawniczych :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Matko kochana, mam łzy w oczach. Tyle dobrego o mnie napisałaś i o innych dziewczynach, które znam i również cenię. To dla mnie zaszczyt, że znalazłam się w tym zestawieniu. Nie będę mogła teraz zasnąć dosłownie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Tyle poznałam wspaniałych blogów i osób w blogsferze, że raczej nie potrafiłabym wybrać swoich ulubionych :) Nie zam niektórych z Twojej listy, ale to zmienię :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję za wyróżnienie :)
    Wszystkie blogi, które wymieniłaś znam i również bardzo lubię odwiedzać ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. TAGów nie lubię, ale ten jest inny. ;) Niesie pozytywne wibracje. :) Blogi, które wymieniłaś również chętnie odwiedzam, całkowicie różne, ale czytam je z chęcią. :D Dziękuję serdecznie za wymienienie, nawet nie wiesz jak miło czytać, że ktoś lubi Cię odwiedzać, nagle pisanie nabiera głębszego sensu. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny TAG, ale również nie umiałabym wybrać ulubionych, choć większość z tych, o których napisałaś, również chętnie odwiedzam ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzięki ogromnie za wyróżnienie, to naprawdę miłe :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Blogowy świat jest fajny, tyle wspaniałych osób, które naprawdę istnieją i mają takie same pasje :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ojej i ja się tutaj znalazłam :) jakże mi miło!:) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję bardzo za pamięć :):):)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cyrysiu świetne blogi wybrałaś i dziękuję za pamięć :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj, Cyrysiu jest mi ogromnie miło, że wymieniłaś również mój skromny blog :) Dziękuję Ci za to :) To dla mnie ogromne wyróżnienie :) Blogi, które wyróżniasz również odwiedzam i cenię, zresztą cała blogsfera ma wiele ciekawych stron, które wiele wnoszą i tak jak piszesz, nie sposób wymienić ich wszystkich :) Miałam podobny problem :) Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję za pamięć :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Totalnie się zgadzam z umieszczeniem tam powyżej Lustereczka. Sama również uwielbiam jej bloga, mogłabym tam być, przebywać i nie wychodzić. ;) Niepowtarzalny klimat, urocze dyskusje i sam w sobie urok recenzji. Czego chcieć więcej? :)
    I straaaasznie mi miło, że jestem w wyróżnionych przez ciebie blogerów!
    W ogóle - podoba mi się ten tag. Taki inny. O ile tagi zazwyczaj skupiają się na książkach, bądź serialach, filmach, tym razem, ktoś stworzył tag dla blogerów, o blogerach. Podoba mi się to! :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  32. Znam nominowane przez Ciebie blogi i bardzo je lubię także :)) Aaa, dziękuję, za wyróżnienie ^^

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...