Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 3 września 2016

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie!

Kochani,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę Sylwii Banasik i Krzysztofa Szczepaniaka - Jeszcze dzisiaj wracasz tam (Bonnie i Clyde).
 
 Utwór pochodzi z musicalu "Bonnie i Clyde". W wersji Studio Accantus udział wzięli: Sylwia Banasik (Blanche), Krzysztof Szczepaniak (Buck), Karolina Warchoł (Stella), Sylwia Przetak (Trish).

Cudowne wokale. Czyż nieprawda? 


m
  

 Tekst piosenki:


Blanche:
Chociaż zwiałeś z pierdla dla mnie, Buck,
wiem, że nie mógłbyś z tym żyć.
Bo pokuty nie odbyłeś i nie zmyłeś swoich win.
Czy mam się z Tobą kryć przez cały czas?
Buck! Jeszcze dzisiaj wracasz tam!

Buck:
O czym Ty, do cholery, mówisz?!

Blanche:
Musisz być cierpliwy, skarbie, i zaufać musisz mi.
Bo prawdziwe szczęście znajdziesz, gdy nie musisz bać się glin.
Nie załamuj się, kochanie, musisz wziąć się w garść.
Buck! Jeszcze dzisiaj wracasz tam!

Buck:
Ale Ty nie masz pojęcia jak tam jest!

Blanche:
Najdroższy wiem, że ciężko Ci!
Że więzienie brzydko pachnie, że się strasznie dłużą dni.
Lecz uwierz mi, czas szybko zleci nam.
Tych kilka lat nie zmieni nas.

Buck:
Jestem tu zaledwie chwilę, skarbie, nie dobijaj mnie.
Chciałbym przełknąć coś ciepłego i na deser schrupać Cię.
Wiem, ze tęskniłaś, więc co znaczyć ma ten żart?!

Blanche:
Buck! Jeszcze dzisiaj wracasz tam!

Buck:
Ależ kochanie!

Blanche:
Zadzwonimy do szeryfa i powiemy mu, że się poddajesz.

Buck:
Ale kochanie, ja...!

Blanche:
Że wracasz do więzienia zaraz po mszy.

Buck:
Agh! Ale kochanie, ja...!

Blanche:
Mi będzie tak samo smutno jak Tobie.
Stella, Ty masz przecież męża w więzieniu.
Powiedz mu jak to jest, kiedy nie ma przy Tobie Twojego Johna.

Stella:
Żartujesz sobie?
Mogę zadbać o paznokcie i na książkę znaleźć czas.
Już nie muszę prać mu majtek i przy garach wiecznie stać.
I, dzięki Bogu!, że John nie przenika ścian.
I że bezpiecznie siedzi tam.

Buck:
Nie życzę sobie, żeby tu więcej przychodziła!

Blanche:
No... Ale...
Weźmy na przykład taką Trish.
Jej mąż, Jo, siedzi w więzieniu już 2 lata.
A ona bez niego jest w totalnej rozpaczy.

Trish:
Mhm!
Z początku rozpaczałam i tęskniłam całe dnie.
Aż piekielnie seksi blondyn chevroletem przewiózł mnie.
Ma dużo zalet, których nie miał Jo.
Ma wszystkie zęby i pieniędzy dość!
Miałabym wszystko oddać co mi dał?!
Niech lepiej Jo zostanie tam!

Stella i Trish:
Niech siedzą tam, niech siedzą tam!
Odwiedziny raz w miesiącu w zupełności starczą nam.
Choć smutno nam - nie chcemy wredne być!
Lecz muszą grzechy najpierw zmyć!

Buck:
Blanche...?

Blanche:
Ja nie zdradzę tak, jak one, będę wierna Ci po grób.
Chcę żyć bez głupich plotek, że z łajdakiem wzięłam ślub!
Choć będzie ciężko - przetrzymamy to!

Buck:
Czy chcesz mnie wiecznie karać za ten jeden błąd?!

Blanche:
Więzienie nie rozdzieli naszych serc!

Buck:
Blanche, nie opuszczę Cię!

Blanche:
Skarbie, opanuj się!

Blanche, Stella, Trish:
W więzieniu nie jest aż tak źle!

13 komentarzy:

  1. Studio accantus kojarzę, Sylwię
    banasik też za to utwór to zupełna nowość. Wystarczył raz i już mi w głowie

    OdpowiedzUsuń
  2. Super piosenka słucham namiętnie studia Acantus.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super piosenka słucham namiętnie studia Acantus.

    OdpowiedzUsuń
  4. slucham czasami te studio ;) jest bardzo ciekawie hmm skomponowane :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawda, świetne głosy i piosenka, której wcześniej nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie zobaczyłabym ten musical. Uwielbiam film "Bonnie i Clyde",

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaraz przesłucham:) Muzyka towarzyszy mi prawie całe dnie, bo tv nie oglądam. Głównie preferuję złote przeboje albo rmf gold :) Można piękne piosenki usłyszeć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. KOCHAM STUDIO ACCANTUS i kocham tą piosenkę - oddana fanka accantusowa ! <3 "Niech nas będzie więcej!"

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja koleżanka lubi Sylwię Banasik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O Sylwii trochę słyszałam, ale o piosence kompletnie nic. Jak ją odsłuchałam stwierdzam, że wokale rzeczywiście są cu-dow-ne! Pozdrawiam, Kinga
    kingadomanska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Polecam przesłuchać więcej ich piosenek, niektóre wykonania są naprawdę mistrzowskie :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...