"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

środa, 14 września 2016

Lista Book Tour z książką ''Bez pamięci'' Martyny Kubackiej

Moi Drodzy,

Poniżej przedstawiam listę uczestników Book Tour z książką ,,Bez pamięci''  Martyny Kubackiej.
 
Książka już jest u pierwszej osoby. Czytajcie i dzielcie się wrażeniami :)

Pozdrawiam!
 ~~~

Bohaterka Realna, Miśka, Agnieszka Godziszewska - proszone są o kontakt mailowy w celu podania swojego adresu. W przypadku braku kontaktu - skreślam daną osobę z listy.

18 komentarzy:

  1. Jest jakaś szansa, żeby się do tej listy dopisać? Gdzieś mi umknął Twój Book Tour a jestem bardzo ciekawa tego tytułu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, wpiszę Cię na listę. Proszę jedynie o kontakt na maila z Twoim adresem.

      Usuń
  2. Przyjemniej lektury dla wszystkich! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze... też bym chętnie wzięła udział. Da radę mnie dopisać? Łap mejla: monia12320@onet.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochani, przez prawie tydzień trwały zapisy. Nie mogę co rusz dopisywać kolejnej osoby.
      Justowa zrobię dla Ciebie wyjątek, ponieważ wpisałam też i Magdę, ale więcej już nikogo nie wpisuje na listę.
      Na przyszłość, trzeba uważnie śledzić bloga, żeby nie przegapić różnych ciekawych akcji ;)

      Usuń
    2. Dzięki, teraz mam Cię w obserwowanych, więc mam nadzieję, że nic nie przegapię :D

      Usuń
    3. I super, bo już niebawem kolejna akcja wędrująca książka :)
      Tymczasem podeślij mi na maila swój adres.

      Usuń
  4. Mimo ,że nie zostałam nominowana to i tak przeczytam tą książką :D
    Mogłabyś poklikać w reklamy na moim blogu- będę wdzięczna :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę udanej lektury! Moja książka, którą puściłam w świat, w ramach podobnej akcji, niestety zaginęła, ostatnia uczestniczka się nie odzywa od dłuższego czasu, to przykre... Trzymam kciuki, aby nie było żadnych wpadek ;) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam podobny incydent, ale na szczęście okazało się, że dziewczyna u siebie gdzieś zawieruszyła książkę i po 2 miesiącach w końcu posłała ją dalej w świat.

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że znajdzie się i moja książka... szkoda, bo u kilku osób już była, dziewczyny wpisały się do książki - byłaby fajna pamiątka... :)

      Usuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...