"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

środa, 28 września 2016

WYNIKI KONKURSU: Jestem grzechu warta (♥◡♥)

Kochani,  
 
czas ogłosić wyniki konkursu, w którym można było wygrać dwa egzemplarze przecudnej powieści:
 
 Wszystkim uczestnikom konkursu bardzo dziękuję za tak liczny udział. Miałam problemu z wyborem zwycięskiego zdjęcia, ale dzięki pomocy Autorki ostatecznie wyłoniłam dwójkę laureatów. 

*
 
Pierwszą zwyciężczynią zostaje Anna Sukiennik. Doceniam nie tylko znakomitą kreację, pełną seksapilu, ale przede wszystkim zaangażowanie osób trzecich, czyli męża oraz fotografa, który jest trzyletnim synkiem Ani. Gratuluję!


 ~~ * ~~
 
 Drugą zwyciężczynią zostaje Marta Wójcik. W swojej zjawiskowej sukience wygląda niesamowicie uwodzicielsko a zarazem subtelnie. Również gratuluję!
 
 

 _____
 
Pozwolę sobie wyróżnić jeszcze kilka osób, których fotki także mnie urzekły.











Wszystkim bez wyjątku serdecznie gratuluję! 

22 komentarze:

  1. To, które wygrało, podoba mi się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) bardzo mi miło :)
      Prawieblogoksiazkach.blogspot.com

      Usuń
    2. Dziękuję :) bardzo mi miło :)
      Prawieblogoksiazkach.blogspot.com

      Usuń
  2. Gratuluję :) i dziękuję za wyróżnienie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję :)
    Jest mi bardzo miło :) a i mój Synek się cieszy:) "wyglalismy? Świetnie". Kupię mu czekoladę ;) wszak dzięki niemu zdjęcie powstało :)
    Pozdrawiam, gratuluję pozostałym dziewczynom :) piękne kreacje :)
    Prawieblogoksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję :)
    Jest mi bardzo miło :) a i mój Synek się cieszy:) "wyglalismy? Świetnie". Kupię mu czekoladę ;) wszak dzięki niemu zdjęcie powstało :)
    Pozdrawiam, gratuluję pozostałym dziewczynom :) piękne kreacje :)
    Prawieblogoksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, gratuluję wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Monika Niedźwiedźśroda, 28 września, 2016

    Gratulacje, przepiękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za wyróżnienie. Całuski. Monika D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! :)Zdjęcie pierwszej zwyciężczyni widziałam na profilu autorki Agaty Przybyłek i od razu się w nim zakochałam! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) bardzo mi miło :)
      Pozdrawiam :) i, a co mi tam, ściskam i całuję :)

      Prawieblogoksiazkach.blogspot.com

      Usuń
  9. Urocze odtworzenie okładki na pierwszym zdjęciu! ;)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...