Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

środa, 14 września 2016

ZAPOWIEDŹ: ''Niepamięć'' Jolanta Kosowska - pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ,,Niepamięć'' Jolanty Kosowskiej.

~~ * ~~

 
 Opis 

Niepamięć… To dar czy przekleństwo?
Jak to jest obudzić się w zupełnie innym świecie? Nie pamiętać swojego imienia, nazwiska, nie mieć żadnych wspomnień, żadnego punktu zaczepienia w przeszłości? Czy można żyć w poczuciu braku tożsamości, w rzeczywistości, której nijak nie jest się w stanie zrozumieć? 
Śpiączka podzieliła życie Katarzyny na dwie części. W pierwszej kochała i była kochana, o jej uczucia rywalizowało dwóch mężczyzn. W drugiej uczy się żyć od nowa. W pewnym sensie ma szansę na drugie życie, jest jakby stworzona na nowo, taka sama, a zarazem zupełnie inna. Stopniowo powracają pojedyncze wspomnienia, lecz są one niespójne i nielogiczne, nie układają się w całość. Obrazy z przeszłości mieszają się z teraźniejszością, luki w pamięci uzupełniane są konfabulacjami, niepewności towarzyszy narastający lęk, przeradzający się w paniczny strach.  
Czy Katarzyna przypomni sobie poprzednie życie? A może to drugie życie wyda jej się lepsze ? 
 
Mnie „Niepamięć” pochłonęła od pierwszych stron, wzbudziła moje zainteresowanie do tego stopnia, że walczyłam ze snem o każdą stronę. Na pozór prosta historia okazała się zaskakującą, fascynującą, nieprzewidywalną opowieścią o miłości, podejmowaniu trudnych decyzji, popełnianiu błędów, poświęceniu i życiu, które nie zawsze układa się tak, jak byśmy chcieli...
Agnieszka Trześniewska, www.polscyautorzy.pl

 Premiera: 12.10.2016

   - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Recenzja w okolicach premiery. Będą też konkursy :)

Jesteście zainteresowani tym tytułem?

25 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy opis. I gratuluję kolejnego patronatu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przede wszystkim zachwyca mnie już okładka - jejku, jest przepiękna... Do tego tytuł również dobrze dobrany - niby banalnie, ale to właśnie w prostocie tkwi piękno. A sama historia? Intryguje!
    Gratuluję patronatu i pozdrawiam,
    A. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Motyw amnezji, utraty pamięci i nowego życia bardzo intrygujący- jestem zainteresowana książką :)

    gratuluję patronatu

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje patronatu. Zapowiada się kolejna interesująca pozycja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, ale i swój mały wkład widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio wiele książek o "niepamięci" :). Okładka w moich kolorach, piękna! A patronat LŚC doskonale dopasowany barwami :) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Okładka jest niesamowita, bardzo mi się podoba.
    Gratuluję patronatu! kolejny raz :)
    powiem szczerze, że opis książki mnie zachęcił.

    pojawiła się notka o przedpremierowej recenzji mojej książki.
    jeśli zechcesz zajrzeć będzie mi bardzo miło, pozdrawiam ;)
    http://want-cant-must.blogspot.com/2016/09/365-dni-zobaczymy-sie-znow-recenzja.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa okładka.
    Serdecznie gratuluję kolejnego patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję! ;) A co do książki, to opis wydał mi się interesujący, ale poczekam na recenzję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję kolejnego patronatu. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Utrata pamięci i nowe życie... brzmi intrygująco... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję patronatu! Ciekawa jestem książki, czekam na swój egzemplarz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem. Niby fabuła zapowiada się interesująco, ale ciekawe jakie będzie wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję kolejnego sukcesu. Zapraszam do siebie na konkurs pt zdjęcie do jednego wiersza, do wygrania zakładka własnoręcznie wykonana +niespodzianka. Dodam, że szanse na wygraną na razie duże

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję kolejnego patronatu! :) Powieść zapowiada się dosyć ciekawie, ale na razie jeszcze nie wiem jak do niej podejść - myślę, że recenzje mi w tym pomogą :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję. Na razie jestem średnio przekonana. Poczekam jeszcze na Twój wpis.

    OdpowiedzUsuń
  17. fajna mocna tematyka chcę czytnąć

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie przeczytam ;)

    http://justboooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję Krysiu kolejnego patronatu! Opis brzmi bardzo intrygująco, czekam niecierpliwie na Twoją recenzję :). Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem zainteresowana książką. Zakochałam się w okładce. Gratuluję patronatu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję serdecznie, uwielbiam Panią Kosowską :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Tyle kolejnych perełek wychodzi, że już nie wiadomo po które sięgnąć. Nie zdołamy przecież przeczytać wszystkich. ;)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...