Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

wtorek, 6 grudnia 2016

WYNIKI Mikołajkowej rozdawajki ;)

Moi Drodzy,

Czas ogłosić wyniki konkursu, w którym do wygrania było aż 7 książek. Wszystkim uczestnikom serdecznie dziękuję za udział w mojej zabawie. Poniżej prezentuję listę laureatów.



Serdecznie gratuluję wszystkim laureatom.
Proszę o kontakt mailowy. 

Wspaniałych wrażeń i niech każdy z Was Kochani znajdzie chociażby maleńki prezencik od Świętego Mikołaja 💕

33 komentarze:

  1. DZIĘKUJĘ! DZIĘKUJĘ! DZIĘKUJĘ!
    Cudowna niespodzianka na Mikołajki - bardzo dziękuję :-)
    Cyrysiu z przyjemnością przeczytam tę nagrodę ale już w nowym roku, ponieważ reaktywuje moje autorskie wyzwanie "JOANNA" w którym to czytam książki autorek o imieniu Joanna lub z Joanną w tytule. Pani Joanna Szarańska jak najbardziej mi pasuje :-)
    Gratuluję pozostałym zwycięzcom, jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkim zwyciężczyniom gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!!! Fajnie, że tutaj konkursy są tak szybko organizowane :) Swoją drogą fajna ta książka :P Zresztą blog też bardzo wartościowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Monika Niedźwiedźwtorek, 06 grudnia, 2016

    Gratuluję zwycięzcom :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Specjalnie wybierałam książke ktoa miałą mniejsze zainteresowanie a i tak sie nie udało;( mam dziś zły dzień,mikołaj mnie nie lubi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo, będzie prezent od Mikołaja :) Adres wysłany, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No i nie wygrałam, ale gratuluję zwycięzcom. W sumie to ja mam sporo książek, a ktoś na pewno się ucieszy z tych wygranych.
    Mikołaj przyniósł mi wczoraj okruch nadziei i list, na który czekałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje gratulacje :) Ale byłam blisko ;)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...