"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

czwartek, 4 października 2012

Zapowiedź ,,Synonimu Zła''.


Chciałabym wszystkich poinformować, iż dzięki wydawnictwu Bellona oraz Impesariat Artystyczny Libra  25 października w księgarniach ukaże się książka ,,Synonim zła'' Ivo Vuco.

Zapraszam również na spotkanie z autorem 27 października o godz.15.30 na stanowisku Wydawnictwa Bellona ( A11 ) w Krakowie na XVI Targach Książki.

Ivo Vuco bardzo chętnie z Wami porozmawia i złoży dedykację na swojej książce.

 
Ivo Vuco to młody polski pisarz serbskiego pochodzenia. Pomimo że w Polsce nie jest jeszcze znany, gdyż do tej pory publikował swoje cięte i kontrowersyjne artykuły w gazecie w Nowym Jorku, to jednak już niedługo będzie można o nim usłyszeć.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Opis ,,Synonimu Zła'':
Zwykły człowiek, który podążając śladem swojego przeznaczenia, staje się dla wielu ludzi osobą niezwykłą. Człowiek o wielu twarzach, lecz z zasadami, emigrant, złodziej, bohater, morderca, skazany na śmierć. W końcu, u progu młodego życia, staje się pisarzem. Za namową strażnika więziennego powstaje powieść o dobrym człowieku czyniącym zło, o człowieku złym, który staje się bohaterem, zakładnikiem niespełnionych marzeń i straconej miłości. Okrutna przeszłość mija się z beznadziejną przyszłością.

„Synonim zła”, to wspomnienia spisane w celi śmierci, przez człowieka pogodzonego z losem, człowieka, który stracił wszystkich, których kochał i wszystko, na czym mu zależało. Opowieść o marzeniach, przyjaźni i dużych pieniądzach.
Świat Emigracji, szybkich samochodów i pięknych kobiet. Świat brudnych pieniędzy, broni i kłamstwa. Świat 11 września, świat z kratami w oknach i komorą śmierci na końcu korytarza. Który z tych światów jest synonimem zła, a który tylko smutnym tłem?

Przejmująca, dramatyczna powieść, która mogłaby przydarzyć się każdemu…

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Oficjalna strona autora : KLIK.
Fan Page ,,Synonimu zła'' na Facebooku: KLIK.


Ps.  Nie chce was straszyć, ale jeśli nie przeczytacie ,,Synonimu Zła'', to spodziewajcie się niezapowiedzianej wizyty, tych oto panów z poniższego zdjęcia :-)))))))



29 komentarzy:

  1. mam nadzieję, że Ci panowie dotrzymują słowa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam przeczytać....ale skoro ci panowie odwiedzają tylko tych,którzy nie przeczytają...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panowie ze zdjęcia powinni właśnie odwiedzać te osoby co przeczytają ,,Synonim zła'', to wtedy myślę, że więcej osób skusi się książkę :-))))

      Usuń
  3. Nie no, to może jednak pozwolę aby ci panowie mnie odwiedzili a dopiero potem przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Strach się bać! :D Zapraszam panów ze zdjęcia do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Synonim Zła na facebooku ma tak intensywnie prowadzoną akcję marketingową, że już od dłuższego czasu jestem pod jego wpływem, no i nie chcę mieć nalotu na chatę, chociaż tak interesujące trio mogłoby wypić ze mną popołudniową kawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostrzeżenie ze strony trójki staruszków - naprawdę dobre:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ci panowie ze zdjęcia już naprawdę niewiele mogą ;-) A sama książka z pewnością genialna dla wielbicieli gatunku :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nic nie wiadomo, czasem pozory mogą mylić, więc na wszelki wypadek lepiej przeczytaj ,,Synonim Zła'' :-)

      Usuń
  8. I jednak Bullet Books nie wydaje tej książki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda. Plany się zmieniły i wydawcą ,,Synonimu zła'' zostało wyd. Bellona.

      Usuń
  9. Książka wydaje się być ciekawa. A zdjęcie rewelacyjne :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślę, że ,,Synonim zła'' będzie interesującą powieścią. Polecam przekonać się o tym samemu.
      Również pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  10. Brzmi nawet interesująco. Żałuję, że i na tych targach mnie nie będzie. Ajj...

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama nie wiem, jakoś opis fabuły do mnie nie przemawia, ale może się skuszę jednak :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie do końca do mnie przemawia. Poczekam na opinie innych i może wtedy się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nie słyszałam o tej książce, ale z pewnością będę na Targach w Krakowie i rozejrzę się za nią ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozejrzyj się koniecznie za ,,Synonimem zła'' i przy okazji zdobądź autograf. To zawsze miła, cenna pamiątka.

      Usuń
  14. Z zaproszenia na Targach skorzystam :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Może być niezła :) Jak mi wpadnie w ręce to chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Haha :D Najbardziej to mi się podoba ostatnie zdjęcie z elitą kina akcji :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Juz nie mogę się doczekać... Mam nadzieję, że autor również będzie odwiedzał inne miasta przy okazji promocji ksiązki... bo w Krakowie mnie nie będzie a chętnie książke kupię i przeczytam. A o wiele milej będzie się czytało z autografem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem, autor będzie również 7 listopada we Wrocławiu w ,,Mleczarni'', więc ewentualnie tam zapraszam.

      Usuń
  18. Film promujący książkę już jest i można go obejrzeć tu:

    http://www.youtube.com/watch?v=ChJtr27NIwg

    Mnie się podoba, a miałam mieszane uczucia co do książki, teraz wiem, że na pewno ją kupię. A z autograf zgarnę w Wrocławiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwiastun książki już mam. Podczas recenzji,,Synonimu zła'' na pewno go umieszczę również w poście.
      Mam nadzieję, że zgarniesz autograf autora, bo to zawsze cenna pamiątka. :-)
      Pozdrawiam.

      Usuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...