"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

piątek, 1 maja 2015

Konkurs ''Na szczycie''

Moi drodzy! 

  Dziś przychodzę do Was z konkursem, w którym do wygrania jest jeden egzemplarz książki ''Na szczycie'' K.N. Haner wraz z autografem i dedykacją autorki.

  Nagroda trafi w ręce osoby, która ułoży najciekawsze (moim zdaniem) hasło reklamujące książkę ''Na szczycie''. 

  Propozycje w formie graficznej bardzo mile widziane, ale oczywiście nie jest to obowiązkowe. Swoje projekty proszę podesłać na maila: kryniame@wp.pl
 
  Nie trzeba wielkich umiejętności. Wystarczą podstawy i chęci do tego, żeby stworzyć coś fajnego. Dla przykładu podaje moją pracę :)

 Hasła niegraficzne zapodać w komentarzu.

 Czas trwania konkursu: od 1 do 6 maj
 Wyniki: 7 maj

  Mam nadzieję, że znajdzie się ktoś chętny?  
 
  Niezdecydowanych odsyłam do mojej recenzji ''Na szczycie'': KLIK

 Regulamin:
1. Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI
2. Sponsorem nagrody jest K.N.Haner

3. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest ułożenie hasła reklamowego dla
książki ''Na szczycie''
4. Konkurs trwa od 1 maja 2015 roku do 6 maja 2015 roku do godz. 23.59
5. Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi 7 maja 2015 roku.
6. Nagrodą jest jeden egzemplarz książki ''Na szczycie'' wraz z dedykacją i autografem autorki.

7. W konkursie mogą brać udział osoby posiadające blogi oraz anonimowy uczestnicy, którzy popiszą się imieniem/nickiem oraz podadzą adres mailowy.
8. Konkurs skierowany do osób posiadających adres zamieszkania w Polsce.
9. Ze zwycięzcą skontaktuję się drogą mailową. W przypadku, gdy zwycięzca w ciągu 7 dni nie odpowie na wiadomość, nastąpi wybór innego wygranego.
10. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
banerek dla zainteresowanych

33 komentarze:

  1. Ja jestem chętna.
    Hasło: Przeczytaj "Na szczycie" i zmień swoje życie.

    kasienka780@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie mam weny, ale życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż, nie będę odbierać innym szansy, zważywszy, że mój egzemplarz już przeraża swoją objętością na półce ;) Co prawda jest bez dedykacji i autografu, ale w końcu nie można mieć wszystkiego :)
    Życzę wszystkim powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień dobry. Obrazka niestety żadnego nie wymyśliłam, ale hasło mogłoby być takie:

    Gdy nudno w Twym życiu, a Twój facet obojętny, Na szczycie znajdziesz scenariusz ponętny! ;)

    To taka reklama dla mnie, żeby trochę zmysły pobudzić...

    Pozdrawiam! wesolka@poczta.onet.pl ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hasło: Często znajdujesz się na samym dnie? Masz ochotę wspiać się na sam szczyt? Za sprawą książki " Na szczycie" na pewno tam się znajdziesz ;)

    Pozdrawiam, Adam
    sensei-bud@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. W jakim programie można zrobić taką grafikę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robiłam w najprostszym programie do obróbki zdjęć, czyli PhotoFiltre.

      Usuń
    2. Nie znam tego programu, ale się z nim chętnie zapoznam. Tylko muszę go jeszcze poszukać w wirtualnym świecie :)

      Usuń
  7. Książka wspaniała :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Postaram się coś przygotować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Książka nie dla mnie, więc powodzenia;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na szczycie - książkowy nauczyciel! Obudzi w Tobie fantazje, które są w sercu skryte...

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak najbardziej spróbuję swoich sił, tylko na razie poszukuję inspiracji na jakąś grafikę :))

    OdpowiedzUsuń
  12. 'Mroczny Mężczyzna, Tajemnicza Kobieta. Fantazje, leki SZCZYT jest w zasiegu Twojej ręki ! '

    ' Gdy mylisz, że jesteś bilski dna, weź książkę 'Na szczycie' ona ukojenie Ci da'

    'Chcesz pokonać własne lękki i fantazję? Wybierz 'Na szczycie' ona udowodni, że każdą każda barierę pokonaż od tak.'

    nejmankaaa22@wp.pl

    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia życzę i kreatywnych pomysłów! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się :)
    Grafikę wysyłam na email
    klaudiaskiedrzynska@wp.pl
    Baner udostępniłam na fb :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się.
    ,,Znajdź się na szczycie literackich uniesień...
    ,,Na szczycie" K.N. Haner"
    chabrowacczytelniczka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się!
    woojteek@onet.eu
    grafikę przesłałem :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się :)
    " Na szczycie " - rozkosz wtłoczona w litery
    ilia.blog@onet.eu
    Pozdrawiam serdecznie!
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  18. czy można dać więcej niż jedno hasło ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie można, ale nie więcej niż maksymalnie 3 hasła.

      Usuń
  19. Bądź „Na szczycie”! Orgazm gwarantowany!

    martucha180@tlen.pl
    (banerek tradycyjnie na moim blogu w Konkursach)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja jeszcze jedno hasło:

      Bądź „Na szczycie”! Literackie orgazmy staną się rzeczywistością!

      Usuń
  20. 1) " Na szczycie " gwarancja erotycznego przeżycia.

    2) Książka " Na szczycie " to niezłe przeżycie,
    bo to Seda i Reb erotyczne życie.
    Może Cie wciągnąć lub też nie,
    ale kup ją sam i przekonaj sie !

    3) Be on top.
    " Na szczycie " K.N. Haner

    szpilcia@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym 3 nie jestem pewna, cały dzień o tym myślę czy błędu nie zrobiłam i nie powinno brzmieć " Be on the top " a nie " Be on top ".

      Usuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...