"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

sobota, 18 stycznia 2020

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę zatytułowaną ,,Moje miasto'' w wykonaniu zespołu Leniwiec.

Leniwiec – grupa muzyczna z Jeleniej Góry grająca muzykę punk, rock, reggae, ska, folk. Zespół tworzy piosenki o przesłaniu antyrasistowskim oraz zabarwieniu humorystycznym. 
W moim mieście
życie toczy się zwyczajnie
słońce świeci - słońce gaśnie...
w moim mieście
ksiądz układa się z prezesem
taca pełna - pełna kieszeń...
w moim mieście
gramy wszyscy od małego
w niebo - piekło, piekło - niebo...
w moim mieście
tak jak w innych miastach wielu
nie patrz w oczy, idź do celu!

Moje miasto...
moje miasto jest stygmatem
punktem, który kiedyś ktoś naniósł na mapę
i ta miłość co znów poszła twoim śladem
i ta miłość co znów poszła twoim śladem

W moim mieście
życie toczy się zwyczajnie
słońce świeci - słońce gaśnie...
w moim mieście
ulic wstęgi zapętlone
twoja z moją w jedną stronę...
w moim mieście
wiem, że czasu nie zatrzymam
był początek będzie finał...
w moim mieście
tak jak w innych miastach wielu
nie patrz w oczy, idź do celu!

Moje miasto...
moje miasto jest stygmatem
punktem, który kiedyś ktoś naniósł na mapę
i ta miłość co znów poszła twoim śladem
i ta miłość co znów poszła twoim śladem

12 komentarzy:

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...