"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

czwartek, 14 kwietnia 2022

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Kochani ❤

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję singiel Aleksandry Dury „W tańcu dusz”.

To utalentowana wokalistka i uczennica IV Liceum Ogólnokształcącego w Ostrowie Wielkopolskim, chórzystka Chóru Mieszanego „Con Forza” Zespołu Szkół Muzycznych im. Krzysztofa Komedy-Trzcińskiego, a także laureatka tegorocznego Stypendium Starosty Ostrowskiego. 

Myślałam, że te kroki poprowadzą mnie W tym tańcu dusz tak łatwo potknąć się I czekałam na obrót spraw tyle lat, tyle lat Aż zapomniał o mnie świat, o mnie świat, o mnie świat Znam Cię na pół, ale bez Ciebie mylę kroki A układ gwiazd nie jest już taki sam Znam Cię na pół, ale bez Ciebie tracę wzrok I cały świat, który widzę w nas Myślałam, że ta melodia poprowadzi mnie W tym tańcu dźwięków tak łatwo przesłyszeć się A te akordy puste tak, puste tak, puste tak Jakby harmonii w nich brak i między nami brak Znam Cię na pół, ale bez Ciebie mylę kroki A układ gwiazd nie jest już taki sam Znam Cię na pół, ale bez Ciebie tracę wzrok I cały świat, który w sercu mam Znam Cię na pół, ale bez Ciebie mylę kroki A układ gwiazd nie jest już taki sam Znam Cię na pół, ale bez Ciebie tracę wzrok I cały świat, który w sercu mam Czekałam na obrót spraw tyle lat, tyle lat I wierzyłam słabo tak w lepszy czas, w innych nas

14 komentarzy:

  1. Nie słyszałam tej piosenki. Całkiem fajna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam wcześniej tej piosenki 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znałam tej piosenki, ale jest bardzo ładna, wspaniały talent ma dziewczyna 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh i kolejny nowy utwór, który jest dla mnie czymś zupełnie nowym!
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na najnowszy post!

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem podoba mi się ta propozycja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie - wpada w ucho i w serce. Pozdrawiam Cyrysiu :-) .

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam tej piosenki wcześniej🙂

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam wcześniej tej piosenki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam jej wcześniej. Ładne wykonanie. :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...