Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 2 kwietnia 2022

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Kochani ❤

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję najnowszy singiel i teledysk projektu Anka, zapowiadający album, który ukaże się jesienią.

Anka w składzie
Ania Świątczak - wokal
Piotr Aleksandrowicz - gitary
Robert Kurpisz - produkcja muzyczna

W clipie udział dodatkowo wzięli:
Etiennette Wiśniewska
Dawid Motyl
czym zaskoczysz mnie powiedz mi czym mnie życie zadziwisz czy dziś uderzysz mnie tak jak sztorm czy pogładzisz po twarzy ja wiem że plany moje po to są by bawić cię Ale nie zmienisz mnie z każdą chwilą złą ja mocniej jeszcze jeszcze mocniej chcę żyć Nie złamiesz mnie z każdą chwilą złą ja dalej jeszcze jeszcze dalej chcę iść nawet gdy nie ułatwiasz tego mi wiesz który to raz dałeś mi dobry powód do strachu czy łez nie liczę już będzie ich pewnie więcej bo tak z Tobą jest że w naszym tańcu zmieniasz krok by zmylić mnie Ale nie zmienisz mnie z każdą chwilą złą ja mocniej jeszcze jeszcze mocniej chcę żyć Nie złamiesz mnie z każdą chwilą złą ja dalej jeszcze jeszcze dalej chcę iść nawet gdy nie ułatwiasz tego mi Czemu często tak pod górę każesz iść Czemu ty nie ułatwiasz tego mi Znowu trzeba iść pod górę Jednak nie zmienisz mnie…

14 komentarzy:

  1. Wow! Zaskoczyłaś mnie. Nie wiedziałam, że Ania Światczak tworzy coś poza Ich Troje 😳

    OdpowiedzUsuń
  2. Czuję podobnie zaskoczona, jak moja poprzedniczka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam, że powstał taki kawałek. Nieźle.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wpada ucho, i dość chyba aktualna :-) . Mówię o tekście, pozdrawiam serdecznie Cyrysiu :-) .

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi bardzo fajnie i choć to nie jest mój typ muzyki, to jakoś tak fajnie mi się szło przez ten utwór :D
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałam, że wokalistka zespołu Ich Troję tworzy też solo :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowite, ilu jest polskich zespołów, o których istnieniu nie miałam pojęcia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam wcześniej tego utworu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie posłucham czytałam o nim, ale jeszcze nie odtwarzałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam wcześniej o tej piosence.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kojarzyłam tę wokalistkę, ale też mnie zaskoczyła. Przyjemny utwór, radiowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne brzmienie i przyjemnie się słucha. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czuję podobnie zaskoczona, jak moja poprzedniczka.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...