"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

wtorek, 5 kwietnia 2022

ZAPOWIEDŹ: Zapisz zmiany - Katarzyna Zawodnik

 Moi Drodzy,
3 marca br. odbyła się premiera powieści ''Zapisz zmiany'' Katarzyny Zawodnik. To nietuzinkowa historia, o której nie da się łatwo zapomnieć. Zachęcam Was do zapoznania się z tą lekturą.

  Olivia pakuje się w kolejne romanse, ale nie czuje się kochana. Okazuje się, że w przyszłości wiedzą, co z takim mankamentem zrobić. Nie potrzeba portali randkowych, nie trzeba kupować sobie psa niwelującego poczucie samotności. Olivia uzbraja się w humanoida o imieniu Cezar. To ktoś więcej niż robot sprzątający. Cezar wie, jak dotykać kobietę, wie, jakie słowa skierować do niej w zależności od sytuacji. Wszystko wskazuje na to, że Olivia odnalazła szczęście poza drugim człowiekiem. Czy tak wygląda nowa hipergamia? Jeśli tak, to jak w tym układzie poradzić sobie z instynktem macierzyńskim? Co powiedzą na te cuda niewidy seniorzy? A obrończynię starego świata, czyli tego naszego, w powieści też znajdziemy. Będzie jak ostatni przedstawiciel wymarłego już prawie do szczętu gatunku. 

    Powieść oryginalna, skłoni do realnej refleksji każdego myślącego użytkownika internetu. Dla dojrzałych i młodych. (…) W moim odczuciu autorka interpretuje rozwój technologiczny na podstawie konkretnych przesłanek. Przepowiednia zawarta w „Zapisz zmiany” za kilkanaście lat może objawić się jako coś więcej niż dobra proza powstała w określonej konwencji gatunkowej” – tak moją debiutancką powieść pt. „Zapisz zmiany” recenzuje Paweł Jaskólski.

    „Na "Zapisz zmiany" składają się przepiękne historie, gorzkie pigułki, pytania i przekonania. Zostawiam Was z ciekawością świata przyszłości, jaki wyobraziła sobie Katarzyna Zawodnik. Ten patronat to moja ogromna radość i głębokie przeżycie, to lęk i nadzieja, to chęć wejrzenia w siebie, to pokora wobec własnej niedoskonałości. Przeczytajcie historię o miłości, zmianach, pracy, rozwoju i przeszłości. Zderzcie się z każdym wymiarem człowieczeństwa. I spróbujcie znaleźć odpowiedź. Wierzę, że podobnie jak mnie, Was też nie pozostawi ona obojętnymi” – Pani_Ka czyta

 💢💢💢

A co chciałam w swojej książce dać Wam ja, autorka? „Zapisz zmiany” to:

• powieść z pogranicza literatury pięknej i science fiction,

• niebanalna rozrywka,

• fabuła, która nie pozwala się nudzić (bez przestojów, z nieoczywistymi rozwiązaniami),

• paleta barwnych postaci budzących emocje,

• plastyczny język jak ostroga dla wyobraźni,

• warstwa refleksyjna, która sprawia, że to nie jest książka do szybkiego zapomnienia.

 

Brzmi dobrze? „Zapisz zmiany” już w Bonito, księgarniach internetowych, na platformach z e-bookami i w abonamencie Legimi.

 💢💢💢

Wersja papierowa np. tutaj: https://bonito.pl/k-189261945-zapisz-zmiany

E-book np. tutaj: https://www.taniaksiazka.pl/ebook-zapisz-zmiany-pdf-mobi-epub-p-1640869.html

A tutaj link do noty wydawcy i fragmentów powieści: https://www.jankawydawnictwo.pl/det_zapisz.html


 Skusicie się?

17 komentarzy:

  1. Świetna zapowiedź Cyrysiu :-) . Poszukam w nowościach bibliotecznych, pozdrawiam po szybkich zakupach i czytaniu wszystkiego :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. recenzja brzmi bardzo zachęcająco!

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi całkiem interesująco. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka fajna, ale nie dla mnie. Mam kilka znajomych singielek i kilku singli. I dochodzę do wniosku, że to te moje koleżanki mają coś nie tak z głową, pomimo uwielbienia jakim je darzę. Nie mogłam bym czytać o kolejnej takiej "wariatce" 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie powiem, czuję się zainteresowana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tym razem raczej nie jest to pozycja dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam wątpliwości co do science fiction, bo nie odnajduję się w tym gatunku 😉

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem wizji przyszłości, jaką autorka zawarła w książce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawie zapowiada się książka i przyszłość ;) Robot nie dość, że posprząta, to jeszcze zadowoli :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Brzmi super ciekawie! I jaka ładna grafika!

    OdpowiedzUsuń
  11. Raczej ta książka by mi się nie spodobała :) Nie sięgam po takie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O tak, brzmi nawet bardzo dobrze, chętnie przeczytam kiedyś tą historię, ciekawa jestem jakie nauki ze sobą przyniesie 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. pozycja wydaje się być interesująca:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze, że to nietuzinkowa ciekawa propozycja.

    OdpowiedzUsuń
  15. Intrygujący blurb, działający na wyobraźnię.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...