Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

poniedziałek, 21 października 2013

Zapowiedź książki „Historia kotem się toczy”.

 ***

Dziś pragnę zakomunikować, że wielkimi krokami zbliża się premiera najnowszej książki Renaty L. Górskiej (autorki powieści : Cztery pory lata, Za plecami anioła, Błędne siostry oraz Przyciąganie niebieskie), której tytuł będzie nosić: Historia kotem się toczy. 

Więcej informacji w linku: KLIK.

Osobiście bardzo gorąco polecam!


33 komentarze:

  1. Czytałam Przyciąganie niebieskie i bardzo mi się książka podobała, dlatego też nie mogę się doczekać i tej pozycji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja oprócz maila z prośbą o reklamę tej powieści, dostałam jeszcze dodatkowo świetną propozycję jako recenzent. O wszystkim powiem w swoim czasie. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny tytuł :D Zachęcający, nie powiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się piszę, chętnie bym przeczytała:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się gra słów, jaką autorka zastosowała w tytule.
    Za kotami nie przepadam, zatem poczekam na Twoją opinię. Wówczas przekonam się czy rzeczywiście jest warta takiej pochwały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie poznałam twórczości tej pisarki...może kiedyś się skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam, nic nie wiem o tej autorce. Cieszę się jednak, że tylu nieodkrytych polskich twórców przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem czy przeczytam, ale wiem, że okładka jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam autorki i jej książek; ale ta nowa ma ciekawą fabułę. Czekam na Twoją recenzję i zdecyduję, czy zapoznać się z tą autorką :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Okładka rzeczywiście fajnie się prezentuje. Trzeba przeczytać. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe, ten kot w tytule jest po prostu jako ozdobnik czy faktycznie będzie miał jakiś większy epizod w fabule? :p

    OdpowiedzUsuń
  12. Ajć uwielbiam koty :) Książkę również mogłabym pokochać :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bardzo chciałabym przeczytać "Za plecami anioła" , ale ta pozycja też może być niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie czytałam jeszcze żadnej książki tej pisarki, ale kot w tytule kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja lubię dobre, podkreślam DOBRE romanse- nie romansidła. A kot w tytule również przyciągnął moją uwagę, więc na pewno się kiedyś za nią zabiorę.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Autorki nie znam, fabuła zapewne będzie interesująca. Czekam na Twoją recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna Strona pozdrawiam Serdecznie

    Feel free to surf to my homepage :: moderowany katalog stron

    OdpowiedzUsuń
  18. Pozdrawiam serdecznie autorów strony.

    Feel free to visit my weblog; polecane strony

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podoba wasza strona,taka przejrzysta

    My blog post spis firm

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...