Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

poniedziałek, 7 września 2015

Zapowiedź ''Miles'' Mileny Wiktorii Jaworskiej pod patronatem medialnym LŚC


Z wielką przyjemnością informuję, iż mój blog: 
LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę ''Miles'' Mileny Wiktorii Jaworskiej.

~~~ 

W dodatku autorka totalnie mnie zaskoczyła oficjalnymi podziękowaniami w stosunku do mojej skromnej osoby:
 
Dziękuję za tak miłą niespodziankę. Aż serce rośnie!  ♥

Opis fabuły: 

 Millie z nikim się nie spotyka, nie ubiera się tak, jak nakazują szkolne trendy, a w dodatku lubi astronomię – to nie są cechy, dzięki którym zyskuje się popularność w ekskluzywnej nowojorskiej szkole. To, że jej ojciec jest znanym politykiem również nie pomaga jej zdobyć przyjaciół. Wszystko zmienia się o 180 stopni, gdy w jej życie wkracza Aries. Tajemniczy, przystojny brunet to nie tylko kolega z równoległej klasy, ale i postać z innego świata, do którego, jak się okazuje, należy również Millie.

PREMIERA: 24 października!!! 

Fan page ''Miles'': klik
  
Recenzja niebawem. Będą też konkursy :) 

 Jesteście zainteresowani tym tytułem? Osobiście gorąco polecam! 

A jeśli ktoś chce przeczytać i zrecenzować ''Miles'' to zapraszam na bloga autorki: KLIK.

77 komentarzy:

  1. Zauważyłam ostatnio, ze mamy podobny gust czytelniczy. Skoro polecasz więc warto czytać!
    PS. Gratuluję kolejnego patronatu :)
    Pozdrawiam Justyna z książkomiłościmoja.blogspot

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że mamy zbliżone gusta czytelnicze. Mam nadzieję, że ''Miles'' także Cię zadowoli.
      Dziękuję za nadesłane gratulacje i również pozdrawiam.
      cyrysia

      Usuń
  2. Jestem już po lekturze . Fajnie się czytało recenzja niebawem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie się cieszę i czekam niecierpliwie na Twoją recenzję.

      Usuń
  3. ani chybi przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite! Autorka jest wyjątkowa!
    Jak najbardziej jestem na TAK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa. :) <3 Budują mnie do tworzenia kolejnych części. :)

      Usuń
  5. Gratuluję Cyrysiu po raz kolejny ;)
    Miałam nawet ochotę przeczytać tę książkę, ale w ostatniej chwili zrezygnowałam, jakoś nie mam ostatnio przekonania do tak młodych autorów. Poczekam na Twoją recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      Szkoda, że zrezygnowałaś z możliwości poznania tej książki. Mimo iż autorka jest młodą osobą to jednak ma niesamowity potencjał. Mam nadzieję, że kiedyś sama się o tym przekonasz. A recenzja niebawem :)

      Usuń
  6. Czuję się zachęcona :) A okładka... Okładka jest tak przepiękna, że brak słów, naprawdę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się niezmiernie :) A okładka faktycznie świetna, a w realu.... jeszcze lepsza :)

      Usuń
  7. Gratuluję. Bardzo miłe takie podziękowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      Masz rację, podziękowania od autorki są przepiękne. Dodały mi skrzydeł :)

      Usuń
  8. A to Ci niespodziankę zrobiła Autorka! :) Wspaniale, gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niesamowita niespodzianka. Zbliżam się do końca powieści i jestem już na ostatniej stronie, aż tu nagle widzę swój pseudonim i morze ciepłych słów!!! Totalny szok :)
      Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
    2. Miałam ci o tym napisać wcześniej, ale nie chciałam psuć niespodzianki.

      Usuń
  9. Okładka jest świetna! Gratuluje takiej niespodzianki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również okładka szalenie się podoba. W rzeczywistości wygląda jeszcze piękniej niż na zdjęciu.

      Usuń
  10. Gratulacje! :) Wyobrażam sobie, jak miła to musiała być niespodzianka! :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      Normalnie zatkało mnie, jak zobaczyłam tę niespodziankę :)

      Usuń
  11. Gratuluję, książka wydaje się być warta grzechu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Faktycznie ''Miles'' jest wart grzechu - polecam!

      Usuń
  12. Jak miło być docenionym, nie dziwię się, że serce Ci "urosło". Gratuluję patronatu, co do książki to czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło jest być tak docenionym. Nie myślałam, że kiedykolwiek, ktokolwiek uzna mój blog i moje recenzje. Cieszę się ogromnie.
      Dziękuję za nadesłane gratulacje. Recenzja będzie na dniach.

      Usuń
    2. Cyrysiu, jesteś świetna! :) A jak kiedyś w siebie zwątpisz, to przeczytaj te podziękowania jeszcze raz. :)

      Usuń
    3. (*`v´*)
      `•.¸.•´
      .•´
      (¸¸.•´*`•»> DZIĘKUJĘ! =***

      Usuń
  13. Książka zapowiada się świetnie! Ciekawa jestem co tam Aries namiesza w jej życiu :)
    Gratuluję Cyrysiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I w rzeczywistości także jest świetnie :) Zdradzę jedynie, że Aries wywróci świat Millie do góry nogami :)
      Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  14. Gratulacje;) Sama nie wiem, czy to książka dla mnie, więc czekam na recenzję, ale okładka jest przepiękna ;)

    www.ksiazkoholiczka94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      Swoją recenzje ''Miles'' opublikuję niebawem i wtedy się przekonasz, czy książka trafia w twój gust czy też nie.

      Usuń
    2. Zależy jaką literaturę lubisz, bo "Miles" to fantastyka... totalnie pozbawiona wampirów, wilkołaków i zombie, dopełniając. :)

      Usuń
  15. Okładka jest przepiękna! A ja gratuluję patronatu; sama chętnie bym tę książkę przeczytała, lubię fantasy, a ciekawa jestem ogromnie polskiej autorki ;). A podziękowania od Niej wspaniałe i tym bardziej jeszcze raz gratuluję! :) Pozdrawiam i zabieram się za pisanie moich zaległych recenzji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również okładka szalenie się podoba.
      Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      Książka wpisuje się w nurt fantastyki, ale więcej zdradzę w recenzji. :)
      Również pozdrawiam!

      Usuń
    2. Jeśli interesowałby Cię BOOKTour dla blogerów, to zapraszam na mojego bloga, gdzie znajdziesz więcej informacji na ten temat. :) Dziękuję Ci za wspaniałe, ciepłe słowa. <3
      Pozdrawiam serdecznie. :)

      Usuń
  16. Kolejne moje gratulacje. :) Ta książka przyciąga mnie do siebie, wygląda niesamowicie, egzotycznie, nie mogę doczekać się recenzji. ;) I konkursów, nie ukrywajmy tego. :)

    Pozdrawiam.
    PS. Zapraszam do siebie na konkurs z "Fangirl". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mogę doczekać się momentu, w którym Cyrysia ujawni Wam recenzję! :) Bardzo mi miło, że książka Cię zainteresowała! :) Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      Recenzja będzie niebawem, ale już teraz gorąco polecam ''Miles''.'
      A konkursy będą, ale bliżej premiery.
      Również pozdrawiam.

      Usuń
  17. No Kobieto, chylę czoła :-)
    Nie wiem, czy książka przypadnie mi do gustu, ale na pewno brawa za okładkę, jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratluję Cyrysiu i to z całego serca. A co do książki... Okładka mistrzowska. Przyciąga wzrok. Na pewno wzięłabym ją do ręki gdybym zobaczyła na księgarnianej półce! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za nadesłane gratulacje. Masz rację - okładka jest niezwykle magnetyzująca.

      Usuń
  19. Gratuluję! To ogromny sukces i faktycznie, od razu robi się cieplej na sercu ;)
    Okładka jest bardzo charakterystyczna i przykuwa uwagę, a i treść mnie zaciekawiła. Nic, tylko wyglądać konkursu i recenzji :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesz, że się Pani spodobała. :)

      Usuń
    2. Dziękuję ślicznie za nadesłane gratulacje. Faktycznie od razu robi się cieplej na sercu :)
      Recenzje niebawem, a konkursy bliżej premiery.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  20. Okładka prze-cu-dna! Muszę ją mieć na swojej półce. Co do Twojego, kolejnego już z resztą, sukcesu, no gratuluję Kochana z całego serduszka, naprawdę na to zasługujesz! ♥
    A co do samej książki...Cóż, pragnę mieć ja na półce i czekam aż będę mogła ją przeczytać, bo fabuła strasznie, ale to strasznie intryguje! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej <3 bardzo mi miło... :)

      Usuń
    2. Zgadzam się z Tobą w kwestii okładki - cudo!
      Dziękuję moja droga za nadesłane gratulacje. Dodajecie mi skrzydeł Waszym wsparciem.'

      Usuń
  21. Wielkie gratulacje! Podziękowania to musi być dla Ciebie wielkie wyróżnienie, mogę sobie wyobrazić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za nadesłane gratulacje. Masz rację, takie cudne podziękowania dodają skrzydeł.

      Usuń
  22. Takie podziękowanie to jest dopiero coś. Musisz być bardzo dumna, wielkie gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Jestem prze-szczęśliwa!
      Dziękuję kochana za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  23. Gratuluję kolejnego patronatu! Twój dorobek wygląda naprawdę imponująco:)
    A sama książka..okładka ma w sobie coś magnetycznego, chciałabym ją przeczytać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za nadesłane gratulacje.
      I serdecznie polecam ''Miles''. To naprawdę świetna powieść.

      Usuń
  24. Ponownie wielkie gratulacje :) Książka zapowiada się na lekturę w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, liczę na Twoją recenzję. :) <3

      Usuń
    2. Dziękuję Olu. Książka na pewno ci się spodoba :)

      Usuń
  25. Gratulacji ciąg dalszy :))) Serce się raduje, gdy autor tak pięknie dziękuje blogerce za jej pracę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! To prawda - serce się raduje :)

      Usuń
  26. Gratuluję kolejnego patronatu:) Krysiu coraz bardziej rozwijasz skrzydła, a podziękowania od autorki bardzo miłe. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za nadesłane gratulacje.
      Podziękowania od autorki to miód na moją duszę. Jestem upojona radością.

      Usuń
  27. Gratuluję patronatu!
    Okładka tej książki jest fenomenalna, a sam opis wydaje się bardzo ciekawy. Po książkę na pewno sięgnę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za nadesłane gratulacje.
      Zgadzam się z Tobą - okładka świetna i ''środek'' także godny uwagi. Polecam.

      Usuń
  28. Ogromnie gratuluję. A ta okładka to coś wspaniałego :)
    Moje-ukochane-czytadelka

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo miłe podziękowania :)
    Gratuluję patronatu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, podziękowania niezwykle miłe. :)
      Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  30. Wielkie gratulacje! Zazdroszczę, przyznaję :D Zapowiada się ciekawa książka, a okładka hipnotyzująca. Czekam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za nadesłane gratulacje. I polecam serdecznie ''Miles'', to naprawdę godna uwagi lektura.

      Usuń
  31. Nie słyszałam o tej książce, ale z opisu widzę, że to mój ulubiony gatunek!:) I jaka wspaniała okładka, coś innego:) Chciałabym bardzo przeczytać. Gratuluję patronatu:*

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...