Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

piątek, 1 stycznia 2016

Związani - Emma Chase (Happy end? A może rozstanie?)

Związani Emma Chase  cyrysia

Związani
Emma Chase 
 
Cykl: Tangled (tom 4)
Premiera: 13 stycznia
Wydawnictwo: Filia
Ocena: 5/6


 



   Pamiętacie jeszcze irytującego, słodkiego i seksownego Drew oraz błyskotliwą, ambitną Kate? Oboje nie mogą się już doczekać, by oficjalnie przypieczętować swój związek. 

,,Noszenie drwa do lasu czy piasku na plażę – nie tego chciałem, pamiętacie? Jednak Kate dokonała rzeczy niemożliwej. Zmieniła mnie. Chyba wszystkie się zgodzicie, że wcześniej byłem wyjątkowy… A teraz jestem jeszcze lepszy.(…) …tyle tylko, że w ostatni weekend zdarzył się w Vegas pewien incydent. To tak jakby... mój ostateczny test.’’ 

  Co były bawidamek znowu nawywijał? Czy jego ślub z Kate dojdzie do skutku? A może happy end nie jest im pisany?

  Emma Chase jest amerykańską pisarką - autorką popularnych powieści zaliczanych do literatury kobiecej. Jej debiutem literackim była wydana w 2013 roku romantyczna historia pod tytułem "Zaplątani", która szybko podbiła serca fanek - nie tylko w krajach anglojęzycznych. Do tej pory w tym cyklu ukazały się już cztery powieści oraz dwa opowiadania. Gdy nie pisze, jest oddaną żoną i kochającą matką oraz miłośniczką książek, pochłaniającą je w błyskawicznym tempie.

  Miło ponownie spotkać znanych i lubianych bohaterów jak Kate i Drew. Nie sposób się przy nich nudzić, zawsze bowiem dbają o to, aby coś się działo. Tym razem również czekają nas nie lada atrakcje. Oboje narzeczeni przygotowują się na swój wieczór panieński/kawalerski w Las Vegas. Jak się zapewne domyślacie - na próżno tu można szukać spokoju. Będziemy świadkami kilku emocjonujących momentów, szalonych chwil, wzruszających scen i zabawnych nieporozumień.

  Prócz perypetii głównej pary poznamy także losy ich przyjaciół, krewnych i znajomych, między innymi Aleksandry i Stevena, Matthew i Dolores oraz Jacka, Erin i Billy – co czyni powieść jeszcze bardziej interesującą. Zwłaszcza nieporadne strategie podrywu Billy'ego wywołują uśmiech na twarzy. 

  Niezaprzeczalnym atutem książki jest oryginalny sposób narracji prowadzonej z punktu widzenia Drew. Jego liczne humorystyczne wywody i ''mądre'' przemyślenia jak zwykle rozwalają system. Tym większe słowa uznania należą się autorce za stworzenie tak wyrazistej, charyzmatycznej postaci.

  Jestem zachwycona tą powieścią. Okazała się równie dobra, co pierwszy tom. Styl pisania nie uległ zmianie, nadal jest lekki i dynamiczny. Nie brak też plastycznych opisów i błyskotliwych dialogów. Akcja ma wartkie tempo, praktycznie cały czas coś się dzieje. Znajdziemy również opisy intymnych elementów zmysłowej gry wstępnej i seksualnych zbliżeń pozbawionych wulgarnej dosłowności. W ogólnym rozrachunku nie mam się do czego przyczepić – wszystko jest na bardzo dobrym poziomie.

  ,,Związani'' to piękne zwieńczenie świetnej serii "Tangled". Jest romantycznie i pikantne, a niekiedy wzruszająco, żartobliwe i z temperamentem. Czego chcieć więcej? Nic, tylko czytać! Polecam gorąco.


***
Fan-page serii Tangled: klik
TU można WYGRAĆ ''Związanych'': klik

46 komentarzy:

  1. Chciałabym wreszcie przeczytać pierwszy tom ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że seria trzyma poziom do końca. Na tę chwilę jednak obecnie mnie nie interesuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie akurat ta seria nie interesuje, ale ma wielu zwolenników, w tym Ciebie i to jest fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Cieszę się, że książka przypadła Ci do gustu, bo zauważyłam, że lubimy zaczytywać się w podobnych pozycjach. Nie mogę się doczekać IV tomu!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Już nie mogę się doczekać:)Jeżeli ostatnia część trzyma poziom pierwszej to już mam uśmiech na twarzy:D Narracja z perspektywy Drew-niczego więcej nie trzeba by zachęcić do przeczytania tej książki:)Dla mnie świetna seria!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim odczuciu ostatni tom serii trzyma poziom pierwszej części. A już na pewno jest o wiele lepszy od 2 i 3 tomu.

      Usuń
  6. Podoba mi się, że to powieść z humorem, główna postać ciekawi, zastanawiam się nad spróbowaniem serii. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ochotę na tę serię ;) Tym bardziej jak narrację prowadzi Drew! ;) Wszystkiego dobrego na Nowy Rok! ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam gorąco! Na pewno się nie zawiedziesz. Również życzę wszystkiego dobrego na Nowy Rok :)

      Usuń
  8. Ne czytałam żadnej książki z tej serii, jakoś nie rzuciła mi się w oczy, może w tym roku uda mi się po nie sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę w końcu sięgnąć po tę serię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czym prędzej muszę nadrobić drugi i trzeci tom ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Serię znam jedynie z nazwy i recenzji, nie miałam okazji sama poznać bohaterów. Szkoda, bo widzę, że jest to lekka historia, idealna na mnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Matko, jaki ja mam apetyt na ten cykl :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Raczej nie dla mnie.
    Wybacz, że spamuję, ale otagowałam Cię w LBA na moim blogu
    http://dywagacjenadherbata.blogspot.com/2016/01/lba.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, lecz nic na siłę.
      Dziękuję za nominację do LBA. Odpowiedzi udzielę u Ciebie na blogu.

      Usuń
  14. Jeśli jest równie dobra, jak część pierwsza, to bardzo dobrze. Część druga mnie zawiodła i fajnie by było, gdyby z kolejnymi tomami było jednak lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również drugi i trzeci tom lekko rozczarował. Na szczęście ostatni tom rekompensuje wcześniejszy niedosyt.

      Usuń
  15. Muszę przyznać, że nabrałam wielkiej obchoty na tę serię, tylko jakoś czasu brak :) Jak tylko będę miała wolną chwilę to chętnie po nią sięgnę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie~ Nataliaaa
    happy1forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba najbardziej wkurza mnie to, że w Polsce pojawiło się to jako czwarty tom, a tak naprawdę to część 1.5. Mam nadzieję, że uda mi się szybko przeczytać tę książkę, bo cała seria przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. W wyzwaniu, do którego dołączyłam jest podpunkt zobowiązujący do przeczytania literatury erotycznej, więc zaczynam rozglądać się za stosowną książką i może zdecyduję się na pierwszy tom tej serii :) Chociaż polecano mi też "Dotyk ciemności", więc sama nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ''Dotyk ciemności'' i ''Zaplątani'' to skrajnie różne powieści. Pierwsza jest pełna mroku i napiętej atmosfery, druga zaś optymistyczna, z nietuzinkowym komizmem. Wybór należy do Ciebie.

      Usuń
    2. To chyba jednak zdecyduję się na tę pełną mroku, to pewnie będzie mi bardziej odpowiadać :)

      Usuń
  18. Ojej, to może ja się skuszę na tę trylogię, skoro finał tuż tuż. Chociaż opis mnie jakoś nie przekonuje :/

    OdpowiedzUsuń
  19. W sumie to jakoś nabrałam ochoty, żeby poznać pierwszy tom:) I może potem resztę;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo chciałabym przeczytać całą serię. Czuję,że może mi się spodobać. Będę się rozglądać najpierw za pierwszą częścią, czyli "Zaplątanymi". :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. To tego już się 4 tomy narobiło? A ja nawet po pierwszy nie sięgnęłam! Może w Nowym Roku to nadrobię, gdy mnie najdzie ochota na coś lekkiego.

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie przeczytam, ale przede mną dopiero pierwszy tom;)

    www.ksiazkoholiczka94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja wciąż nie znam serii. Na szczęście mam już u siebie na półce pierwszy tom :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwsza część REWELACYJNA, jadnak im dalej tym odrobinę gorzej. Jednak czekam na tę książkę, aby móc wrócić do Drew

    OdpowiedzUsuń
  25. Gdzieś tam w planach mam przeczytać całą tę serię, jednak póki co nie jest mi z nią pod drodze.

    OdpowiedzUsuń
  26. Chciałabym w końcu sięgnąć po tę serię, ale kolejka do czytania jest długaaa... Może w wakacje? Hihi :D


    Buziaki,
    Przerwa na książkę

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie czytałam jeszcze pierwszego tomu, więc wszystko przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie mogę się już doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkie powyższe komentarze chyba obalają smutne statystyki dotyczące (nie)czytania w naszym kraju. Może jednak nie jest tak źle? Życzę miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam sporo osób, które podobnie jak ja dużo czytają, dlatego wierzę, że czytelnictwo w Polsce ma się jednak całkiem dobrze.
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  30. Nie znam jeszcze tej serii, ale mam ochotę się z nią zapoznać.

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie czytałam tej serii, być może kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie ją poleciłaś, nic tylko czytać pierwszy tom :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mnie ta seria od początku nie przekonywała, ale to dlatego, że to trochę nie moja bajka ;)) Ale kto wie? Może kiedyś sięgnę, aktualnie mam sporo zaległych książek do przeczytania i to nich skoncentruję się w pierwszej kolejności :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...