Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

poniedziałek, 4 stycznia 2016

Aż do DNA - Renata Chaczko (zapowiedź)

Moi Drodzy,
już niebawem, dokładnie 1 lutego br. swoją premierę będzie miała najnowsza powieść Renaty Chaczko pt. ,,aż do DNA''.


Miałam przyjemność zapoznać się z książką przed publikacją i napisać rekomendację.
Dziękuję wydawnictwu Zysk i S-ka za ten zaszczyt.

Aż do DNA - Renata Chaczko (zapowiedź) cyrysia LITERACKI ŚWIAT CYRYSI

Opis fabuły:
Roxi ma 19 lat i jest piękną dziewczyną. Pewną siebie, pozbawioną  hamulców i kompleksów. Jej życie to ciąg imprez, używek, seksu z przypadkowymi mężczyznami dającego jej poczucie władzy nad nimi. Do czasu...

 

Roxi poznaje starszego, intrygującego mężczyznę i z zaskoczeniem odkrywa, że życie to nie tylko wieczna balanga, ale też samotność, konieczność wyboru, potrzeba miłości. Czy pod zasłoną imprezowiczki kryje się wrażliwa, łaknąca prawdziwej bliskości dziewczyna? Czy przeżycia kobiet w poprzednim pokoleniu mogą wpływać na jej wybory?

 

Roxi będzie musiała zadecydować, jak dalej pokierować swoim życiem. Jedna z dróg będzie prowadzić do upadku, druga – do ocalenia. Którą z nich wybierze? O tym w jej pamiętniku – tak kontrowersyjnym i tak bardzo osobistym, że najlepiej czytać go w ukryciu...

~~ * ~~

 Zapraszam wszystkich zainteresowanych. Recenzja niebawem. 


Skusicie się?

65 komentarzy:

  1. Oczywiście,że jestem zainteresowana ;-)
    Gratuluję Ci też kolejnej rekomendacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy:)
      Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  2. Ja się chętnie skuszę i z niecierpliwością czekam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tytuł mnie powalił... gra słów jak się patrzy! Już mnie książka ciekawi!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję!
    Bardzo fajnie się zapowiada. Z chęcią przeczytam :)

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post - podsumowanie czytelnicze oraz ranking,
    Przerwa na książkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      Bardzo się cieszę, że książka wzbudziła Twoje zainteresowanie.
      Również pozdrawiam i dziękuję za zaproszenie - nie omieszkam skorzystać :)

      Usuń
  5. Oj skusimy się na pewno... :)

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas:
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo.
      Również pozdrawiam i dziękuję za zaproszenie - na pewno do Was zajrzę.

      Usuń
  6. Właśnie sobie postanowiłam, że w tym roku będę kupować tylko te książki, które naprawdę chcę, ale czuję, że niedługo wytrwam w tym postanowieniu, bo Paulina zagląda mi przez ramię i mówi, że tę chce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie trzeba koniecznie spełnić prośbę siostry :)

      Usuń
  7. Skuszę się na pewno! Okładka powieści bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie - myślę, że nie pożałujesz. A co do okładki - mnie również bardzo się podoba.

      Usuń
  8. Pewnie, że się skuszę :) Już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Po przeczytaniu opisu już wiem, że zapewne się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaciekawił mnie ten wątek kobiet z poprzedniego pokolenia. Z decyzją o lekturze na pewno poczekam jednak na recenzje innych czytelników, w tym Twoją cyrysiu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wątek kobiet z poprzedniego pokolenia jest niczym wisienka na torcie. Coś niesamowitego!!! Więcej zdradzę niebawem w swojej recenzji.

      Usuń
  11. Podoba mi się ta okładka. Taka klimatyczna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję rekomendacji okładkowej i z dużą chęcią czekam na Twoją pełną recenzją, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje. Pełna recenzja ukaże się już niebawem.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  13. Pewnie w księgarni czy bibliotece nie zwróciłabym uwagi na tę książkę, bo nie wyróżnia się niczym specjalnym na tle innych, ale już opis bardzo mnie intryguje, więc na pewno dam jej szansę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jednak uważam, że książka wyróżnia się na tel innych bardzo piękną, klimatyczną okładką.
      Ale cieszę się, że chociaż opis wzbudził Twoje zainteresowanie. Zatem mam nadzieję, że skusisz się na ''aż do DNA''.

      Usuń
  14. Gratuluję Cyrysiu miejsca na okładce, Twoja rekomendacja ogromnie mnie zaintrygowała, niecierpliwie czekam na całą recenzję :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za nadesłane gratulacje.
      Recenzja ukaże się na dniach.
      Również pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  15. Gratuluję! :) Już jestem ciekawa tej książki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      I cieszę się niezmiernie, że książka wzbudziła twoje zainteresowanie.

      Usuń
  16. Na pewno poszukam jej w bibliotece:)
    Cieszy mnie, że Nowy Rok zaczynasz od takich fajnych informacji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W bibliotece będzie pewnie dopiero po premierze. Zatem trzeba cierpliwie poczekać :)

      Usuń
  17. Muszę przyznać, że może mi się spodobać, czekam więc na Twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja będzie bliżej premiery. Proszę wypatrywać :)

      Usuń
  18. Twoja rekomendacja to jakbym czytała mniej więcej o swoim życiu- miłość i obojętność, nadzieja i rozczarowanie... to będzie hit dla mnie!
    Gratuluję również rekomendacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem myślę, że książka powinna przypaść do gustu ;) Polecam!
      Dziękuję też za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  19. Gratuluję :-)
    Kontrowersyjne treści zawsze mnie kuszą, dlatego wezmę tę książkę pod uwagę.

    Wszystkiego dobrego w nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      Książkę gorąco polecam, myślę, że znajdziesz w niej coś dla siebie.
      Również życzę wszystkiego dobrego w 2016 roku.

      Usuń
  20. Gratuluję serdecznie! A książkę koniecznie muszę przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje i cieszę się niezmiernie, że książkę zamierzasz przeczytać.

      Usuń
  21. Twoja rekomendacja mnie bardzo zachęca. Chcę tego wstrząsu!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się niezmiernie i mam nadzieję, że otrzymasz upragniony ''wstrząs'' :)

      Usuń
  22. Gratulacje;) A tytuł mnie intryguje, czekam na recenzję;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje. Recenzja będzie niebawem.

      Usuń
  23. Ciekawa zapowiedź, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zastanawiam się co do tego tytułu jeszcze, chyba poczekam na opinie innych, w tyn twoją, innych czytelników. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo gratuluję :) Ciekawie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Serdecznie gratuluję ;) A książkę właśnie mam za sobą. Całkiem interesująca historia.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...