Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

poniedziałek, 4 stycznia 2016

BOOK TOUR - ZAPISY: ''Jesteś moja, dzikusko'' Agnieszka Lingas-Łoniewska + konkurs


Mam dzisiaj dla blogerów niespodziankę. Jako że LITERACKI ŚWIAT CYRYSI jest  patronem blogowym książki: ''Jesteś moja, dzikusko'' Agnieszki Lingas-Łoniewskiej, przygotowałam dla blogerów Book Tour!
 
  ~ * ~

    Zasady przystąpienia do Book Touru ''Jesteś moja, dzikusko'' Agnieszki Lingas-Łoniewskiej.



1. Chęć przystąpienia do akcji proszę zgłaszać do 14 stycznia w komentarzach pod tym wpisem. W treści komentarza należy zamieścić adres swojego bloga. Kolejność zgłoszeń wpływa na kolejność na liście oczekujących. (Jednocześnie proszę o kontakt na maila podając swoje dane do wysyłki).

2. W ciągu 8 dni od otrzymania książki proszę opublikować recenzję na swoim blogu, w tytule uwzględniając frazę „Book Tour”. W recenzji proszę umieścić zdjęcie pierwszej strony z wpisami poprzednich Recenzentów oraz linki do stron organizatorów: bloga organizatora - LITERACKI ŚWIAT CYRYSI - oraz fanpage'a A.Lingas-Łoniewskiej. 


3. Po przeczytaniu książki proszę o kontakt z następną osobą z listy (otrzymacie od LITERACKI ŚWIAT CYRYSI adres mailowy do kolejnego Recenzenta). Bardzo proszę o wysyłkę listem poleconym priorytetowym.

4. Na koniec książka trafi z powrotem do Agnieszki Lingas-Łoniewskiej, a zdjęcie strony z wpisami zostanie opublikowane na jej fanpage'u.

5. Każdy uczestnik proszony jest o wstawienie pod recenzją regulaminu akcji (wystarczy podlinkować) i kontakt z blogerką - cyrysią na maila kryniame@wp.pl w sprawie kontaktu z kolejnym recenzentem oraz opublikowania linku również na fanpejdżu Literacki Świat Cyrysi.


Ale to nie koniec niespodzianek!
Każdy uczestnik, który dołączy do książki podpisaną (nickiem, imieniem i nazwiskiem, nazwą bloga) widokówkę/kartkę - weźmie udział w losowaniu nagrody: ''Piętno Midasa'', najnowszej powieści autorki, która ukaże się w czerwcu.
 
Piętno Midasa
TA KSIĄŻKA MA DWA ALTERNATYWNE ZAKOŃCZENIA. WYBIERZ SWOJE.


„Jestem Midas. Do widzenia”.
„Karma to suka”.

Wielowątkowa opowieść o człowieku żyjącym w dwóch światach naraz. Jakub to fotograf z ponurą przeszłością. Midas to nieuchwytny od ponad dwudziestu lat zabójca na zlecenie. Czy da się zapomnieć o tym co było i pogrzebać na zawsze trupy z szafy i mieć jakąkolwiek przyszłość?
Jakub, Dagmara, Anka, Karolina.
Brudne podwórka wrocławskiego Trójkąta Bermudzkiego, chłopak, który urodził się w niewłaściwej rodzinie i człowiek, który dał mu szansę. Tylko… na co?
Miażdżąca zmysły i zdrowy rozsądek historia Midasa sprawi, że nie będziesz mógł przestać czytać. 


ps. Book tour ruszy w okolicach premiery książki.

Jeszcze jedna ważna informacja: Można zaznaczyć swoją obecność na kartach powieści poprzez zapiski na marginesach, podkreślanie zdań i całych fragmentów czy oznaczenie swoich ulubionych cytatów itp.

CZAS START!!!
Mam dzisiaj dla blogerów niespodziankę. Jako że LITERACKI ŚWIAT CYRYSI jest jedynym patronem blogowym książki: ''Dimily. Czy wspominałam, że Cię kocham?'' Estelle Maskame, przygotowałam dla blogerów Book Tour!
  ~ * ~

    Zasady przystąpienia do Book Touru ''Dimily. Czy wspominałam, że cię kocham?'' Estelle Maskame.
- See more at: http://cyrysia.blogspot.com/2015/10/book-tour-zapisy-dimily-czy-wspominaam_17.html#sthash.jaVkNxf5.dpuf
Mam dzisiaj dla blogerów niespodziankę. Jako że LITERACKI ŚWIAT CYRYSI jest jedynym patronem blogowym książki: ''Dimily. Czy wspominałam, że Cię kocham?'' Estelle Maskame, przygotowałam dla blogerów Book Tour!
  ~ * ~

    Zasady przystąpienia do Book Touru ''Dimily. Czy wspominałam, że cię kocham?'' Estelle Maskame.
- See more at: http://cyrysia.blogspot.com/2015/10/book-tour-zapisy-dimily-czy-wspominaam_17.html#sthash.jaVkNxf5.dpuf
BOOK TOUR - ZAPISY: '

49 komentarzy:

  1. Zgłaszam się! :)
    www.apteka-literacka.blogspot.com
    Potem podam dane w mailu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsza booktourowa recenzja: http://apteka-literacka.blogspot.com/2016/01/book-tour-jestes-moja-dzikusko.html
      :)
      Książka leci już do kolejnego uczestnika :)

      Usuń
  2. Zgłaszam się!
    zaczytanamarta.blogspot.com
    Już nie mogę się doczekać!<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się :-)
    rozanygajslow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też już jest :) a jutro książka leci dalej :)

      http://rozanygajslow.blogspot.com/2016/02/book-tour-jestes-moja-dzikusko.html

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Oto moja recenzja:
      http://www.kanapaliteracka.pl/ksiazki/jestes-moja-dzikusko-recenzja/

      Książka wyruszyła dalej. Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Zgłaszam się!
    wierszokletka1987.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się nie zgaszam, bo niestety nie mam obecnie czasu, ale jestem pod wrażeniem pomysłu. :) Gratuluję.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akcja Book tour ruszy dopiero w okolicach premiery, czyli na początku lutego, zatem może jeszcze się zastanowisz?
      Dziękuję za nadesłane gratulacje :)

      Usuń
  7. Powodzenia! :)
    Tym razem to nie dla nas :)

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas:
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Książka już za mną, ale chętnie podam dalej info o akcji

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się!
    Dobrze, że akcja rusza w lutym.
    Strona: mozaika-literacka.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się.
    agn.grabowska@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam nas :-)

    kobiecerecenzje365.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłosiłabym się gdyby nie to, że nie bardzo interesuje mnie ta książka.. Ale życzę innym miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obawiam się, że w styczniu i lutym wzięłam na siebie tyle recenzji+egzaminy w szkole, że nie dam rady się wyrobić, ale na książkę na pewno będę polować;)

    http://ksiazkoholiczka94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka dotarłaby do Ciebie prawdopodobnie w okolicach kwietnia/maja. Zatem przemyśl jeszcze.

      Usuń
  14. Zgłaszam się! :D
    http://zksiazkawkieszeni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, że zgłasza się tyle osób :) To piękna książka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się koniecznie!!
    www.recenzjapisanaemocjami.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cyrysiu, wybacz, ale muszę zrezygnować z BookTour, ponieważ zakupiłam własny egzemplarz książki.
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  17. O, super! Jeszcze się zastanowię nad zgłoszeniem, bo nie daj Boże zgłoszę się, a tu nie mogę przeczytać, bo np. egzaminy. Ehh, zobaczymy!

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post - podsumowanie czytelnicze oraz ranking,
    Przerwa na książkę

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia. Jest tylu chętnych, że nie wiem, czy do kwietnia książka by do mnie dotarła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypuszczam, że raczej nie. Prędzej obstawiałabym maj :)

      Usuń
  19. Ja również sie zgłaszam ! :)
    kinguszkaczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się!
    asia.rysiewicz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się.
    www.atociwynalazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się!!!
    nocna-sprawiedliwosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo bym chciała lecz moja sytuacja życiowa mi uniemożliwia zgłoszenie się. Jakże mi przykro:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W planach będą jeszcze 2 konkursy z tą książką, więc jeszcze nic straconego :)

      Usuń
    2. To będę próbować swoich sił na pewno choć jeszcze nigdy nic nie wygrałam w konkursie blogowym.Nie mam szczęścia w losowaniach:)

      Usuń
    3. Będą nie tylko losowania, ale też kreatywne konkursy.

      Usuń
  25. Jeszcze ja, jeszcze ja :D
    Zgłaszam się!

    tylkomagiaslowa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. czy może się zapisać ktoś, kto nie ma bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem jest to akcja przeznaczona tylko i wyłącznie dla blogerów, przy czym informuję, że nie muszą to być wyłącznie blogi książkowe. Mile widziane są także blogi kosmetyczne, modowe itp. Najważniejsze by miały chociaż miesięczny staż i kilku czytelników, wszak w tej akcji chodzi o to, by zachęcić innych do przeczytania danej książki.

      Usuń
  27. Ojej, a jakim ja cudem ominęłam ten Book Tour < smutny > !

    OdpowiedzUsuń
  28. Na ten book tour nie zdążyłam, ale może Ty byłabyś chętna do wzięcia udziału w tym organizowanym u mnie :) http://ksiazki-recenzje-czytelnicy.blogspot.com/2016/08/pierwszy-book-tour.html

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...