Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

poniedziałek, 5 września 2016

BOOK TOUR - ZAPISY: ''Bez pamięci'' Martyna Kubacka

Moi Drodzy,

Przygotowałam dla wszystkich blogerów, vlogerów
(książkowych, kosmetycznych, modowych etc.) oraz dla stałych czytelników mojego bloga, Book Tour z książką: ,,Bez pamięci'' Martyny Kubackiej.




~ * ~

Zasady przystąpienia do Book Tour:


1. Chęć przystąpienia do akcji proszę zgłaszać do 12 września w komentarzach pod tym wpisem. Kolejność zgłoszeń wpływa na kolejność na liście oczekujących.

(Jednocześnie proszę o kontakt mailowy: kryniame@wp.pl, aby podać swoje dane adresowe - dotyczy to także stałych bywalców mojej zabawy).

2. W ciągu maksymalnie 13 dni od otrzymania książki proszę opublikować recenzję lub kilkunastu zdaniową opinię na swojej stronie (fanpage, blogu itp.) oraz w jednej dowolnie wybranej przez siebie księgarni internetowej.

W swojej recenzji/opinii proszę uwzględnić frazę „Book Tour”, wstawić link do regulaminu akcji i umieścić zdjęcie pierwszej strony z wpisami poprzednich osób.

3. Po przeczytaniu książki proszę o kontakt z blogerką - Cyrysią (kryniame@wp.pl), w sprawie danych adresowych kolejnego uczestnika. Bardzo proszę o wysyłkę listem poleconym priorytetowym.

4. Na koniec książka trafi do Martyny Kubackiej, a zdjęcie strony z wpisami zostanie opublikowane na jej blogu i fanpage'u.


Można zaznaczyć swoją obecność na kartach powieści poprzez różne zapiski na marginesach - będące wynikiem Waszych uwag, przemyśleń lub możecie oznaczyć swoje ulubione cytaty, fragmenty albo zróbcie przyjemność autorce i napiszcie dla niej pozdrowienia :
)
 
~~ * ~~

CZAS START!!!

27 komentarzy:

  1. Monika Stanisławska
    Chętnie przeczytam:-) Tylko mam pytanie czy to jest osobna książka czy kontynuacja poprzedniej?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się:-)
    zaczytanamarta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. A się zgłoszę! A co! Mogę, prawda? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Poproszę o jakieś imię lub pseudonim, a potem o maila z adresem.

      Usuń
    2. Ala D. Nie wiem czemu nie wyskoczyło imie jak pisałam.
      e-maila napisałam. :)

      Usuń
  5. Zgłaszam się ;) Jak Irenka bierze udział to ja też chcę, tylko chcę być przed nią, bo ona kradnie wszystkich book boyfriendów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muhahahaha... Naprawdę to napisalaś xD

      Niestety, będę pierwsza, ha! xD

      Usuń
  6. Zgłaszam się ;) Jak Irenka bierze udział to ja też chcę, tylko chcę być przed nią, bo ona kradnie wszystkich book boyfriendów...

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...