Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

niedziela, 18 września 2016

[HOT] ZAPOWIEDŹ: ''RAZE'' Tillie Cole - pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ,,RAZE'' Tillie Cole.

~~ * ~~
 
 Miałam przyjemność przeczytać tę niezwykłą powieść przed premierą i napisać do niej krótką rekomendację.
 

 Opis fabuły:

Aby przeżyć, musi zabijać...

Raze, szkolony w niewoli, aby okaleczać i zabijać, więzień numer 818, którego losem rządzi okrucieństwo i śmierć.


Po latach niewoli w piekle w głowie kołacze mu się tylko jedna myśl: zemsta. Krwawa, powolna, brutalna zemsta.


Zemsta na człowieku, który skłamał.


Na człowieku, który go skrzywdził.


Który go skazał i zmienił w pałającą wściekłością maszynę do zabijania. Potwora odartego z człowieczeństwa.


Kisa jest jedyną córką Kirilla „Silencera” Volkova, przywódcy niesławnej „Trójcy” bossów rosyjskiej Braci w Nowym Jorku. Jest chroniona, choć tak naprawdę żyje w więzieniu bez krat. 


Kisa marzy o wolności.


Zna jedynie okrucieństwo i poczucie straty. Pracuje jako managerka imperium śmierci swojego papy, a jej codzienność wypełniają jedynie smutek i ból. Jej narzeczony, Alik, kontroluje każdy aspekt życia Kisy, panuje nad każdą jej decyzją i pilnuje, by pozostała uległa i martwa w środku. Ale jeden wieczór wszystko to zmienia.


Kisa wpada na ulicy na wytatuowanego i pokrytego bliznami mężczyznę, który obudzi w niej głęboko skrywane uczucia. Pragnienia znajome, choć zakazane.

Dziewczyna od razu wie, że wpadła w tarapaty. Piękny i groźny mężczyzna ma w oczach śmierć.


Kisa ma na jego punkcie obsesję. Pragnie go. Łaknie jego dotyku. Musi zdobyć tego tajemniczego mężczyznę, którego zwą Raze.

Premiera: 12.10.2016

   - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Recenzja już niebawem. A jutro zapraszam na pierwszy przedpremierowy konkurs z RAZE.

Mam nadzieję, że się skusicie? 
Ta książka jest naprawdę FENOMENALNA! Porusza, szarpie emocjami, wgryza się w duszę i nie daje o sobie zapomnieć.

Polecam, polecam i jeszcze raz POLECAM!

59 komentarzy:

  1. Książka jak najbardziej w moich klimatach, a po takiej zachęcie nie mogę sie jej doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się nie rozczarujesz. Ja w każdym razie jestem nią zachwycona.

      Usuń
  2. Zapowiada się intrygująco. Pewnie będę na nią polowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo, bardzo intrygująco. Aż kipi od emocji. Polecam.

      Usuń
  3. Chyba raczej nie w moim klimacie, nawet pomimo zachwalającej opinii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, nic na siłę. Ale jeśli znasz kogoś, kto gustuje w tego tupu gatunku literackim, to koniecznie poleć mu RAZE, bo moim zdaniem naprawdę warto.

      Usuń
  4. Dark erotic? Do tej pory nie znałam tego gatunku, ale jestem na tak.
    Gratuluję, Cyrysiu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A słyszałaś o cyklu ''Dotyk ciemności''? Powieści z tej serii należą właśnie do gatunku dark erotic, podobnie jak RAZE.
      lubimyczytac.pl/ksiazka/257162/dotyk-ciemnosci

      Usuń
  5. Gratuluję Krysiu :)
    Muszę powiedzieć, że mnie zaciekawiłaś, absolutnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      Bardzo się cieszę, że książka wzbudziła Twoje zainteresowanie. Jestem niemal pewna, że się nie rozczarujesz.

      Usuń
  6. O mamuniu! Chyba to muszę mieć. Chyba na pewno! *_*

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję. Zapowiada się faktycznie ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      I gorąco zachęcam do lektury RAZE. Moim zdaniem warto!

      Usuń
  8. Tak piszesz, że aż się chce już czytać!
    Na pewno wezmę udział w konkursie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki był właśnie mój zamiar, żeby skutecznie zachęcić do fenomenalnej lektury :)

      Usuń
  9. Jak tylko ujrzałam zapowiedź tej książki, wiedziałam, że MUSZĘ ją mieć. Już nie mogę doczekać się tej chwili. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czułam tak samo. RAZE obezwładnił moje myśli i serce :) A teraz zazdroszczę tym, którzy mają tę lekturę jeszcze przed sobą :)

      Usuń
  10. Brzmi bardzo intrygująco! Zapowiada się naprawdę niezła lektura, tym bardzie gratuluje patronatu ;)!

    Pozdrawiam
    Rav http://swiatraven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewniam, że intrygujący opis fabuły to zaledwie przedsmak tego, co otrzymasz w RAZE. Ta książka dosłownie powala na kolana.
      Dziękuje ślicznie za nadesłane gratulacje i również pozdrawiam.

      Usuń
  11. Cieszę się, że coraz częściej wyłapuję fenomenalne perełki. Kilka mam za sobą, a za tą z całą pewnością się rozejrzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozejrzyj się koniecznie za tą książką, bo moim zdaniem jest świetna i godna uwagi.

      Usuń
  12. Coś dla mnie. Kiedy zobaczyłam okładkę, wiedziałam, że mi się spodoba historia, a czytając opis jeszcze bardziej utwierdziłam się w tym przekonaniu. Kiedy tylko będzie dostępna w sprzedaży, szybciutko pobiegnę do księgarni i zanurzę się do tego niebezpiecznego, seksownego świata.
    Pozdrawiam :)
    www.zaczytanawniesamowitychksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonała decyzja. Jestem pewna, że się nie rozczarujesz, a wręcz przeciwnie. RAZE z miejsca skradnie Twoje serce.
      Również pozdrawiam.

      Usuń
  13. Zapowiada się bardzo ciekawie. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I faktycznie jest bardzo, bardzo ciekawie :) Polecam.
      I dziękuję ślicznie za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  14. Gratuluję:) Nie wiedziałam, że jest coś takiego jak dark erotic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Człowiek uczy się całe życie ;)
      Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  15. Skoro petarda i skoro przepadłaś, to chętnie sprawdzę, czy i na mnie tak zadziała. :) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że równie entuzjastycznie odbierzesz tę książkę jak ja. Daj znać, jak będziesz już po lekturze RAZE.
      I dziękuję pięknie za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  16. Ależ mnie zaintrygowałaś! Czekam na ten konkurs!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że podkręciłam Twoje zainteresowanie tą książką. Taki właśnie miałam zamiar :)

      Usuń
  17. Gdy zobaczyłam okładkę, od razu nasunęło mi się, że to chyba coś idealnie w Twoim stylu:) I faktycznie, Twoja rekomendacja mówi wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. Nieźle to mało powiedziane. Zapowiada się wielkie BUM ;)

      Usuń
  19. Serdecznie gratuluję patronatu :)
    Brzmi całkiem interesująco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      I gorąco polecam ,,Raze''. Ta książka jest naprawdę mocna w każdym tego słowa znaczeniu.

      Usuń
  20. Gratuluję patronatu :) sama książka wydaje się ciekawa ;)
    Pozdrawiam,
    Reading-mylove :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      I zachęcam do lektury ,,Raze''. Świetna powieść!
      Również pozdrawiam.

      Usuń
  21. Bardzo, bardzo, bardzo zazdroszczę. Muszę przeczytać tę powieść. Z niecierpliwością wyczekuję premiery. Zdecydowanie mój gatunek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama sobie zazdroszczę, że mogłam przeczytać tę niezwykłą powieść przed premierą. Życzę, abyś i Ty szybciutko ją poznała i zachwyciła się jej fabułą.

      Usuń
  22. Serdecznie gratuluję kolejnego patronatu! :) Na książkę na razie się jednak nie skuszę, wolę jeszcze kilka lat poczekać :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      Szkoda, że teraz nie chcesz skusić się na RAZE, ale może za jakiś czas najdzie Cię ochota :)
      Również pozdrawiam.

      Usuń
  23. Gratuluję :)

    Jednak mimo Twojej gorącej rekomendacji nie jestem na chwilę obecną zainteresowana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      Rozumiem i nie nalegam.

      Usuń
  24. Fabuła wydaje się szalona, a ja takie lubię ;)
    Z pewnością przeczytam!
    Gratuluje patronatu :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szalona? Niekoniecznie. Raczej wstrząsająca.
      Przekonaj się osobiście.
      I dziękuję ślicznie za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  25. Gratuluję! ;) Faktycznie brzmi intrygująco i okładka przyciąga wzrok, ale ten gatunek to chyba jednak nie moje klimaty. ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      Szkoda, że książka nie leży w strefie Twoich zainteresowań, ale cóż, nie każdy lubi to samo :)

      Usuń
  26. Musze ją przeczytać! :D
    justboooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Skusiłabym się, ale ten Erotic to nie dla mnie raczej. ;) Za to gratuluję patronatu. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. more helpful hints dolabuy.co visit this page here his explanation try this website

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...