Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

poniedziałek, 26 września 2016

''Raze'' Tillie Cole - CYTATY

Kochani,

Jeszcze w tym tygodniu uraczę Was recenzją RAZE, a tymczasem na zachętę trzy moje ulubione cytaty z ww. powieści.


Zaintrygowały Was przytoczone przeze mnie cytaty? Skusicie się na RAZE?
  
~~ * ~~

Konkurs. Zapraszam :)

https://cyrysia.blogspot.com/2016/09/hot-konkurs-przedpremierowy-raze.html

19 komentarzy:

  1. Trochę ciarki przechodzą rzeczywiście przy cytacie numer 2 :o

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na wpis, cytaty faktycznie świetne.

    OdpowiedzUsuń
  3. I znów jakieś ciacho mi tu wstawiasz :):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej intrygujący jest ten drugi cytat, bardzo mnie zachęcił :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie traktowałam wcześniej tej książki jako powieści dla siebie, ale te cytaty kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe cytaty i równie ciekawa jestem książki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na Twoją recenzję, na pewno będzie pełna emocji, a takie Twoje teksty lubię najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Drugi zdecydowanie najbardziej mi się podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...