Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 24 września 2016

ZAPOWIEDŹ: ''Serce z popiołu. Tom 3'' Kathrin Lange - pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ,,Serce z popiołu. Tom 3'' Kathrin Lange.

~~ * ~~

 
 Opis

Juli nie może tego pojąć: Charlie żyje! To mógłby być koniec cierpień Davida. On i Juli mogliby żyć długo i szczęśliwie. Problem w tym, że Charlie poruszy niebo i ziemię, by odzyskać byłego narzeczonego, a duch Madeleine Bower coraz bardziej wpędza Juli w obłęd. David widzi tylko jedną możliwość, by ochronić ukochaną: musi z nią zerwać. Kiedy wizje Juli stają się coraz bardziej przerażające, dziewczyna postanawia złamać klątwę raz na zawsze – nawet jeśli będzie musiała poświęcić wszystko, co jest jej drogie…

 
 ***
 
Premiera: 12.10.2016

   - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Recenzja w okolicach premiery. Będą też konkursy :)

Czytaliście poprzednie tomy tej serii? A może macie ją dopiero w planach?

28 komentarzy:

  1. Gratuluję patronatu! :) Po książkę natomiast na pewno sięgnę, bo czytałam dwie poprzednie części i chociaż wiele aspektów lekko mnie irytowało, to jednak ta opowieść ma w sobie sporą dawkę tajemniczości i za każdym razem zakończenia zaskakują na tyle, by chcieć sięgnąć po następny tom. :D
    Pozdrawiam,
    Ania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że trzeci tom przypadnie Ci do gustu :)
      Również pozdrawiam.

      Usuń
  2. Z serią się nie spotkałam, ale okładka jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem polecam całą serię. Jest naprawdę świetna.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Zatem polecam całą serię.
      I dziękuję ślicznie za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  4. Gratuluję patronatu! Nie wiem jakim cudem przegapiłam tę serię :( No, ale z pewnością nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje. I zachęcam czym prędzej do zapoznania się z powyższą serią.

      Usuń
  5. Gratuluję patronatu. Czytałam poprzednie książki z serii, które przypadły mi do gustu, a ostatnia zostawiła spory niedosyt, dlatego tym bardziej czekam na "Serce z popiołu" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzę, że trzeci tom zrekompensuje Twój niedosyt :)

      Usuń
  6. No nie.. Charlie żyje, muszę przeczytać:) Na razie tylko pierwszy tom za mną, ale pewnie szybko nadrobię drugi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę jestem zła za ten spory spoiler, ale cóż mogę ;)
      Czytaj szybciutko drugi tom, bo to już trzeci czeka na Ciebie w kolejce :)

      Usuń
  7. Gratulacje! Ta seria jeszcze przede mną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      I serdeczne polecam całą serię.

      Usuń
  8. Gratulacje kolejnego patronatu! W konkursie udział wezme na pewno, bo mam w domu dwie części. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem na TAK! Czekam na kreatywny konkurs oraz gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż jestem w szoku, że dopiero teraz natrafiłam na Twojego bloga :D Dodaję się do listy obserwujących ^^
    No i gratuluję patronatu! Wyobrażam sobie Twoją radość i dumę :) To ogromny sukces dla blogera książkowego. Mam nadzieję, że przed Tobą jeszcze wiele patronatów medialnych :)
    Pozdrawiam serdecznie! Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  11. hmmmmmm przyznam ze mnie skusilas ;) lubie sobie poczytac takie ksiazki i podzielci sie dwoma mega super osobami a potem o nich rozmawiac godzinami :D pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję patronatu ;) Jeśli chodzi o tą trylogię - miałam okazję zapoznać się z połową pierwszego tomu, a potem niestety książka gdzieś mi zaginęła i do tej pory się nie odnalazła, przez co zapewne będę musiała zakupić nową :(

    Pozdrawiam cieplutko ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety nie znam serii :(
    justboooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje! :)
    Pierwszy tom mam za sobą i już niedługo zabiorę sie za drugi ^^
    Jestem strasznie ciekawa co będzie dalej :D
    Pozdrawiam :*
    http://przez-zycie-z-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Drugi tom mnie niestety rozczarował, więc nie wiem, czy skuszę się na kontynuację.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję! ;) A co do książki, to pierwszy tom i drugi mnie nie zainteresował, więc po trzeci raczej też nie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham to serię! Byłam z nią od początku. Lece po książke!

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...