Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

wtorek, 20 grudnia 2016

ZAPOWIEDŹ: "Stan nie! błogosławiony" Magdaleny Majcher



11 stycznia w księgarniach pojawi się "Stan nie! błogosławiony" Magdaleny Majcher, znanej blogerki książkowej: Przegląd czytelniczy. Na co dzień pracuje jako copywriter, publikuje swoje opowiadania w kobiecej prasie. Prywatnie szczęśliwa żona i mama dwóch synów, kochająca Bałtyk. Zadebiutowała powieścią "Jeden wieczór w Paradise''.

~~~ * ~~~

 Ciepła opowieść o niespodziewanym macierzyństwie i trudnych życiowych wyborach. 

Pola jest szczęśliwa – właśnie skończyła 28 lat, realizuje się zawodowo, ma kochającego męża. Poukładane życie do góry nogami wywracają dwie kreski… na teście ciążowym. A przecież nie tak to sobie wyobrażała! W dodatku, lekarze podejrzewają, że dziecko może mieć wadę genetyczną. 

Musi dokonać najbardziej dramatycznego wyboru w życiu kobiety. Wyboru, którego musi dokonać samodzielnie. Czy uda jej się pokochać rosnące w niej życie?

~~ * ~~~

Rekomendacje osób, które przeczytały ,,Stan nie! błogosławiony''.


Ja też już jestem po lekturze tej książki i z całego serca gorąco ją polecam. Skusicie się?

26 komentarzy:

  1. Autorki nie kojarzę, ale ja mało orientuję się w ten naszej blogosferze. Ale skoro polecasz, to na pewno będę miała ten tytuł na uwadze. Szczególnie, że tematyka jest mi bliska, a i rekomendacje brzmią bardzo kusząco.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że przeczytam tę książkę, ponieważ jestem ciekawa decyzji głównej bohaterki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno przeczytam. Jestem bardzo ciekawa drugiej książki Magdy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również mam w planach lekturę tej powieści :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dość problematycznie zapowiada się powieść. Nie wiem czy się skusze, gdyż mam swoje zdanie na temat ciąży, chorób genetycznych czy innych wad płodu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś temat macierzyństwa i wszystkiego co z nim związane, nie interesuje mnie. Dzieci mogą być, niekoniecznie moje własne. Problemy potencjalnych matek tym bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niekoniecznie interesuje mnie ten temat, ale zobaczę może przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno muszę przeczytać, nie ma innej możliwości.
    Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam autorki. ta tematyka nie jest dla mnie póki co;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Na razie jestem zakochana w okładce :) A czytać będę pewnie w święta :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Okładka piękna, będę jej wypatrywać po premierze w księgarni :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo chętnie przeczytam! s-a

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję! :) Na książkę na pewno się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Co za zmiana szablonu, dawno u Ciebie nie byłam, bo nie miałam za bardzo czasu. Wybacz mi, kochana.
    W sumie ta ksiazka jest ciekawa, ale nie wiem czy dla mnie.
    Pozdrawiam i zapraszam na świateczny konkurs! każdy ma szanse :) http://polecam-goodbook.blogspot.com/2016/12/swiateczny-konkurs-wygraj-365-dni.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mam szczególnej ochoty teraz na takie trudne tematy, ale na pewno za jakiś czas będę się za tą książką rozglądać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Na pewno się skuszę. Dziękuję.

    Zapraszam do mnie: http://keeganab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Prawdopodobnie przeczytam. Ciekawa jestem swoich wrażeń;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Po takich rekomendacjach i ja mam na nią ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Temat bardzo trudny i myślę, że odnalazłabym się w świecie bohaterki. Powinnam wręcz sięgnąć po tę powieść.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zainteresowała mnie ;)
    http://justboooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...