Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 31 grudnia 2016

Życzenia noworoczne dla Was Kochani!


Gdzie spędzacie Sylwestra? Ja świętuję w domu w gronie najbliższych :) 


.

 Bałkańska w żyłach płynie krew
Kobiety, wino, tanieć, śpiew
Zasady proste w życiu mam
Nie rób drugiemu tego czego ty nie chcesz sam!
Łopa!

Muzyka, przyjaźń, radość, śmiech
Życie łatwiejsze staje się
Przynieście dla mnie wina dzban,
Potem ruszamy razem w tan.

Będzie, będzie zabawa!
Będzie się działo!
I znowu nocy będzie mało.
Będzie głośno, będzie radośnie
Znów przetańczymy razem całą noc
Łopa! hej!
/2x

Orkiestra nie oszczędza sił
Już trochę im brakuje tchu
Polejcie wina również im, łopa!
Znów na parkiecie będzie dym

Bałkańskie rytmy, Polska moc
Znów przetańczymy całą noc
I jeszcze jeden malutki wina dzban
I znów ruszymy razem w tan

Będzie, będzie zabawa!
Będzie się działo!
I znowu nocy będzie mało.
Będzie głośno, będzie radośnie
Znów przetańczymy razem całą noc
Łopa! hej!
/2x

51 komentarzy:

  1. Cyrysiu wszystkiego dobrego w Nowym Roku :*
    Ja spędzam w domku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tobie też wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!
    Pozdrawiam,
    Perus
    P.S. Z najbliższymi najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Masz rację, z najbliższymi najlepiej.

      Usuń
  3. wszystkiego dobrego w nowym roku!
    świetnych wys wietleń, nowych czytelników :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie życzę wszystkiego, co najlepsze. Niech ten Nowy Rok będzie dla Ciebie przełomowy.

      Usuń
  4. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)
    Ja też w domu, jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Sylwester w domu też jest fajny. Ja w każdym razie nie narzekam :)

      Usuń
  5. Wspaniałego sylwestra! A w Nowym Roku życzę dalszego rozwoju kulturalnego tutaj na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie życzę wszystkiego co najlepsze na nadchodzący Nowy Rok.

      Usuń
  6. Szczęśliwego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego! ;) Ja też w domu, bo za bardzo nie przepadam za Sylwestrem. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie.
      Ja też nie jestem entuzjastką Sylwestra, dlatego wolę go spędzać w domu w kameralnym gronie.

      Usuń
  8. Kocham tę piosenkę:) Do siego roku 2017 i spełnienia marzeń:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również lubię tę muzę :)
      Dziękuję za życzenia. Tobie także życzę spełnienia wszystkich marzeń.

      Usuń
  9. Wszystkiego najlepszego! Spełnienia marzeń!
    Uwielbiam te piosenkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie :)
      Dziś muzyczny cykl, więc muza musi być :)

      Usuń
  10. Zaczytanego 2017 roku Cyrysiu. My zostajemy w domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie Wiolu. I życzę udanej imprezki w domku.

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. To tak jak ja :) Udanej nocy sylwestrowej życzę :)

      Usuń
  12. Dziękuję za życzenia. Mój Sylwester jak co roku w domu w miłej atmosferze. Tobie zaczytanego, zdrowego, pełnego pogodnych dni 2017. Piosenki, którą prezentujesz osobiście nie cierpię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia. Ja też co roku spędzam Sylwester w domu. Tak najbardziej lubię:)
      Co do piosenki - osobiście bardzo ją lubię, tylko teledysk mi nie podchodzi ;)

      Usuń
  13. Dziękuję :) Życzę Tobie dużo zdrowia, radości, szczęścia, spełnienia marzeń, niezapomnianych chwil i wielu sukcesów :) Szczęśliwego i zaczytanego Nowego Roku :)
    A Sylwestra tradycyjnie spędzamy w domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za piękne życzenia. Tobie również życzę wszystkiego co najlepsze: zdrowia, radości i pogody ducha. Reszta się sama ułoży :)
      I oczywiście udanej imprezki w domu :)

      Usuń
  14. Dużo radości z życia, ciepła od bliskich, przyjaźni na wieki i spełnienia marzeń :)
    My jedziemy do przyjaciół, sylwester filmowy najpierw z dziećmi potem sami. Popcorn, frytki, hamburgery, wszystko w wersji domowej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia!
      Widzę, że fajna filmowa nocka Wam się szykuje. Też lubię takie kameralne spotkania. Są najlepsze!

      Usuń
  15. Wszystkiego najlepszego Pani Krystyno dla Pani i Pani Rodziny! Piosenka i słowa, jak Pani wie, wpisują się w moje gusta :). Oby tylko na Bałkanach było spokojnie, to zabawa zawsze będzie!
    s-a

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za życzenia. Wzajemnie życzę dużo zdrówka, pomyślności, spełnienia wszystkich marzeń oraz spokoju, tak bardzo potrzebnego w obecnych czasach.

      Usuń
  16. Wspaniale bawiłam się przy "Bałkanicy" na pewnym weselu, ach! :)

    Wszystkiego wspaniałego w nowym roku, niech życie pozytywnie Cię zaskakuje i przynosi wspaniałe wyzwania :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że przywołałam ''Bałkanicą''pozytywne wspomnienia:)

      Dziękuję za życzenia. Tobie również życzę wszystkiego naj, naj. Idź zawsze do przodu i czerp z życia jak najwięcej!

      Usuń
  17. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku wzajemnie! Dużo szczęścia, zdrowia i osiągania celów.
    Również dzisiejszy dzień spędzam w domu :)
    "Bałkanicę" bardzo lubię, to taka energetyczna piosenka i nawet odrobinę motywująca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia!! Wzajemnie życzę wszystkiego dobrego!
      I udanej imprezki w domu, najlepiej przy ''Bałkanicy'' ;)

      Usuń
  18. Zaczytanego 2017!
    Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tobie również Kochana wszystkiego dobrego w Nowym Roku :) Wielu zaczytanych chwil.

    Sylwestra spędzam z mężem u rodziców na śląsku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana!
      Nigdy nie byłam na Śląsku, ale może kiedyś uda mi się odwiedzić to miejsce. Udanej zabawy życzę!

      Usuń
  20. Dziękuję za piękne życzenia i życzę samych serdeczności w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Spełnienia postanowień noworocznych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie robię żadnych postanowień noworocznych, ale mam takie dwa małe marzenia i skrycie liczę, że uda mi się je zrealizować w Nowym Roku.

      Usuń
  22. Oby była jak najlepsza zabawa i cudowny start w 2017 :D
    Spełnienia marzeń! Zakładka do Przyszłości

    OdpowiedzUsuń
  23. Od Bałkanicki od razu krew inaczej krąży :)
    Wszystkiego naj na ten 2017!

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...