Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

środa, 14 lutego 2018

WYNIKI KONKURSU: Kochać, jak to łatwo powiedzieć ♥

Moi Drodzy

Czas ogłosić wyniki konkursu, w którym można było wygrać między innymi:

➤ ''Panna z Monidła'' Iwona Czarkowska

➤ ''Szpilki za milion'' Izabela Szylko 

➤ ''Zakazany układ'' K. N. Haner

➤ ''Z otchłani'' Martyna Senator

➤ ''Grzech zaniechania'' Małgorzata Rogala 

➤''Sprintem do marzeń'' Marta Radomska

➤ ''Ripped'' Katy Evans

➤ ''Conviction'' Corinne Michaels

 Laureat I miejsca otrzymuje do wyboru 2 książki, a kolejni nagrodzeni wybiorą (w zależności od zajętego miejsca w konkursie) po jednym interesującym ich tytule



  Nie przedłużając, oto lista laureatów:

I miejsce: Aga S. 

💗💗💗

II miejsce:  Bożena Osowiecka

W słowach nie jestem za dobra - wolę pokazać, dać odczuć... 
A mój pomysł na walentynkę po 17 latach małżeństwa... przez żołądek do serca wciąż działa :)

💗💗💗

III miejsce: Emilia Buko ​ 

💗💗💗

IV miejsce: Ewa C.

💗💗💗

V miejsce: Lex May
Pamiętam te wspaniałe dni,
które mijały w szczęściu mi.
Miałam wspaniałą osobę u boku,
choć czasem nie potrafiła dotrzymać mi kroku.

Był przy mnie zawsze, gdy tego potrzebowałam,
choć ja głupia tego nie doceniałam.
Dziś już rozumiem swój błąd,
lecz już za późno, bo odszedł stąd.

Mimo wszystko chcę powiedzieć Ci,
żebyś spróbował wybaczyć mi.
Nie byłam wnuczką idealną,
czasem irytującą i bardzo upartą.

Pragnę przeprosić za wszystkie przykrości,
jakie uczyniłam będąc pod wpływem złości.
I powiedzieć jedno, kluczowe słowo,
będę Cię kochać zawsze, nałogowo.

Gdybyś tylko dał mi szansę,
miałbyś pewną gwarancję.
Żadnych więcej złości i gniewu,
których wyzbyłam się w pośpiechu.

Dziś jest ten magiczny czas,
który pomoże pogodzić nas.
Bo walentynki to czas miłości,
odtrącenie wszystkich nieprzyjemności.

Mam nadzieję, że mnie słyszysz,
i choć przez chwilę się wzruszysz.
Byłeś najwspanialszym co miałam,
dopiero niedawno to zrozumiałam.

💗💗💗

VI miejsce: Asia Smolarek

Historia pewnej miłości

Była raz mała blondyneczka,
Krucha i wątła, o oczach dziecka,
Marzyła cicho, że razu pewnego,
Spotka przypadkiem Księcia swojego.
Wiele bajeczek się naczytała, 
Na wielką miłość oczekiwała.

I tak marzyłam, by jak Anię
Gilbert pokochał, mnie z oddaniem
Też ktoś gorącym darzył uczuciem, 
By za spojrzeniem szło serca bicie.

Wróżka mi kiedyś powiedziała, 
Złotego Męża będziesz miała,
Nie znajdziesz jego, lecz on Ciebie,
I będzie wspierał w każdej potrzebie.

W słowa Cyganki nie uwierzyłam...
Kiedy liceum już skończyłam,
Coś w mym serduszku mi szepnęło, 
By iść na studia hen, daleko...

Wtedy mamusia się podeśmiała, 
Że stamtąd Męża będę miała,
Ale ja tylko popatrzyłam,
Jej słowa trochę zlekceważyłam...

Lecz losu ścieżki różnie się plotą,
Pewnego dnia poznałam kogoś,
Wyjątkowego i przystojnego,
Mojego Księcia Wymarzonego.

I takie również miał maniery,
Przynosił kwiaty i bombonierki,
Dla mnie napisał wiersze śliczne,
Zrobił kolację, taką przy świecach...

Zawsze podawał pomocną dłoń,
Utulał z płaczu w srebrzystą noc,
Całował w rękę przy powitaniu, 
Miał ciepłe słowa na pożegnanie.

Pyszne obiadki często gotował,
Szył....na maszynie, umiał malować,
I bosko tańczył na parkiecie,
Wciąż zaskakiwał mnie, uwierzcie...

Do snu mnie dźwięki kołysały,
Płynące prosto z serca gitary,
Półmrokiem nocy wyciszona,
Drżałam z emocji w Jego ramionach.

Dobroć, szlachetność, miłość, oddanie,
Oczarowały mnie niesłychanie,
Mądry, subtelny, zrównoważony,
Wrażliwy Książę mój upragniony.

Choć nie używał miecza i szpady,
To mnie pokonał...nie dałam rady,
Oprzeć się sile i rycerskości
I w moim sercu szybko zagościł.

On tylko spojrzał na mnie raz, 
Ja zawstydzona ukryłam twarz, 
A on wyszeptał do kolegi, 
Że będę Jego, już na wieki...:)

Kiedy się o tym dowiedziałam,
Jego koledze nie dowierzałam,
Lecz szybko przekonałam się, 
Że zrobi wszystko, by zdobyć mnie.

Ale największą swoją potęgę
Pokazał, kiedy prosił o rękę...
Wśród tłumu ludzi, na ulicy
Ukląkł przede mną, za dłonie chwycił...

Potem wyciągnął złoty pierścionek, 
Zapytał, czy zostanę Żoną, 
Bo chciałby, bym z nim zawsze była,
U Jego boku się budziła...

Nawet książęce łóżko mamy...
I nadal bardzo się kochamy,
Nasze uczucie ciągle trwa,
Jego owocem - Dzieciątka dwa...:)

Ma ciemne włosy, tak jak chciałam,
A w piwnych oczach się zakochałam, 
W toń Jego źrenic raz zerknęłam...
I już na wieki utonęłam...

Potrafi zrobić dla mnie wiele, 
Jest opiekuńczym Przyjacielem,
Pocieszy w smutku, wesprze słowem,
Porwie ukradkiem samochodem...

Z nim każda chwila fajna jest, 
Troski, nieszczęścia idą precz,
Ogromnie z tego cieszę się, 
Że spośród innych wybrał mnie.

To było chyba przeznaczenie...
Pierwsze spotkanie, oka mgnienie,
I może trudno uwierzyć w to,
Jedno spojrzenie miało moc...

Chociaż zestarzeliśmy się, 
On zaskakuje nadal mnie...
Jestem szczęśliwa i spełniona,
Drobna blondynka w Księcia ramionach.

I tu opowieść się urywa,
Choć tak cudowna, ale prawdziwa...
Magia uczucia to sprawiła
I dwoje ludzi połączyła...

Taka jest moja Miłość - ma na imię Rafał...:)

💗💗💗

VII miejsce: Klaudia M.



Wszystkim laureatom serdecznie gratuluję! 

Niebawem się do Was odezwę w sprawie wyboru nagrody.

Udanych Walentynek życzę :) 

27 komentarzy:

  1. Dziękuję za 4 miejsce! :) Gratuluję pozostałym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję serdecznie i gratuluję pozostałym :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aga S w pełni zasłużyła na pierwsze miejsce. To naprawdę niezwykła praca, wzruszająca. :)
    Dziękuję za 5 miejsce i gratuluję pozostałym świetnych prac! <3
    Pozdrawiam Lex May

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również wzruszyłam się podczas oglądania tego filmiku. Aga sama go zmontowała, dlatego w pełni należy jej się I miejsce. Tobie oczywiście także z całego serducha gratuluję! Wszystkie prace były mega. Miałam nie lada kłopot z ustaleniem zwycięzców.
      Czekam teraz na dane od laureatki I miejsca i potem będę po kolei odzywać się do pozostałych nagrodzonych osób.

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo Lex May ;)

      Usuń
    3. A dane już wysłałam :) ;)

      Usuń
    4. Nigdzie nie mam Twojego maila, nawet w spamie. Jakieś cuda? Wyślij proszę raz jeszcze.

      Usuń
    5. Przesłałam maila ponownie, może zaginął gdzieś po drodze? :) Jeśli coś będzie nie tak, daj znać. :)

      Usuń
    6. Nadal nic nie ma :(
      Spróbuj może na drugiego maila: krysia2304@buziaczek.pl

      Usuń
    7. poszło z mojego drugiego maila, dziwna sytuacja. Sorki za zamieszanie, ale przed 15 już Ci odpisałam pierwszy raz :(

      Usuń
    8. Uważam dokładnie tak samo, Cyrysiu. Tutaj widać naprawdę ogrom pracy nad tym filmikiem, a historia jest naprawdę wzruszająca. :)
      Dziękuję bardzo. ^^
      Nie dziwię się, bo naprawdę są tutaj świetne prace, a zapewne było ich jeszcze więcej.
      Ago, nie ma za co, napisałam jak jest. :)
      I mam jeszcze jedno pytanie, która osoba właśnie wybiera książkę, Cyrysiu? :)

      Usuń
    9. Czekam teraz na maila od Ewy C. Jak tylko go otrzymam, to potem do Ciebie się odezwę ;)

      Usuń
    10. Szybko idzie, już odpisałam. :D

      Usuń
  4. Piękne :) gratuluję, nie tyle książek, co takiej miłości

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne! Gratuluję wszystkim, bo zasłużyli! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla wszystkich. Pierwsze miejsce w pełni zasłużone, bardzo się wzruszyłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Wielkie gratulacje dla wszystkich wyróżnionych!

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...